ہوم » نیوز » انٹرٹینمنٹ

اب اوم پوری نے کی پاکستانی فنکاروں کی حمایت ، پابندی کے سوال پر دیا یہ جواب

مشہور اداکار اوم پوری اور ڈائریکٹر ناگیش كوکونور نے پاکستانی فنکاروں کی حمایت کرتے ہوئے کہا کہ آرٹ اور سیاست کو الگ الگ رکھنا چاہئے۔

  • Agencies
  • Last Updated: Oct 02, 2016 07:44 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
اب اوم پوری نے کی پاکستانی فنکاروں کی حمایت ، پابندی کے سوال پر دیا یہ جواب
اوم پوری

ممبئی : مشہور اداکار اوم پوری اور ڈائریکٹر ناگیش كوکونور نے پاکستانی فنکاروں کی حمایت کرتے ہوئے کہا کہ آرٹ اور سیاست کو الگ الگ رکھنا چاہئے۔ انہوں نے کہا کہ فنکاروں پر پابندی لگانے سے صورتحال نہیں بدلے گی۔ پاکستانی فنکاروں یہاں غیر قانوني طریقے سے کام نہیں کر رہے ہیں اور انہیں واپس بھیجنے سے ان ہندوستان فلم سازوں کو کافی نقصان ہوگا ، جنہوں نے انہیں اپنی فلموں میں لے رکھا ہے۔

اداکار اوم پوری نے کہا کہ جب حکومت کارروائی کر رہی ہے ، تو ہم سب کو مطمئن رہنا چاہئے۔ ہم یہاں کام کر رہے پاکستانی فنکاروں کو واپس بھیجیں یا یہیں رہنے دیں، یہ شاید ہی معنی رکھتا ہے۔ میں چھ مرتبہ پاکستان گیا ہوں اور وہاں ہر طبقے کے لوگوں سے ملا ہوں۔ انہوں نے کہا کہ وہاں کے لوگ ہمیشہ مجھ سے محبت اور گرم جوشی سے ملے۔ اگر پاکستانی فنکار جن فلموں میں کام کر رہے ہیں، انہیں وہ درمیان میں ہی چھوڑ دیں ، تو ہندوستان میں فلم سازوں کو مالی نقصان اٹھانا پڑے گا۔ لہذا یہ معنی نہیں رکھتا۔

اوم پوری نے کہا کہ فنکار کسی غیر قانونی طریقے سے یہاں نہیں آئے ہیں۔ وہ ویلڈ ویزا پر یہاں ہیں، لیکن اگر حکومت انہیں ملک چھوڑنے کیلئے کہے ، تو وہ الگ ہے۔ فلم ساز ناگیش کوکونور نے کہا کہ اگرچہ ہندوستان اور پاکستان کے درمیان صورتحال کشیدہ ہے، مگر ان کا خیال ہے کہ فن کو سیاست سے دور رکھنا چاہئے۔

First published: Oct 02, 2016 07:44 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading