உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Father's Day 2022:یوم والد کے موقع پر بومن ایرانی نے والد کو لے کر شیئر کی یہ نظم،کہا-والد اپنا پیار۔۔۔‘

    اس سال فادرس ڈے پر بومن ایرانی نے پڑھی یہ نظم۔

    اس سال فادرس ڈے پر بومن ایرانی نے پڑھی یہ نظم۔

    Father's Day 2022: بومن ایرانی نے کہا، "باپ اور اس کے بچوں کے درمیان تعلق پر بہت کم بات کی جاتی ہے، پھر بھی وہ اپنے بچوں کی نشوونما کے پیچھے خاموش ستون ہوتے ہیں۔ لیکن رشتے کو مضبوط کرنے کے لیے اسے کھولنا اور پیار کا اظہار کرنا اہم ہے۔"

    • Share this:
      Father's Day 2022: ہندی سنیما کے معروف اداکار بومن ایرانی نے فادرز ڈے کے موقع پر باپ اور بچے کے درمیان محبت بھرے رشتے کو دکھانے والی ایک خوبصورت نظم لکھی ہے۔ اداکار نے اپنی نظم میں بتایا ہے کہ ایک باپ اپنے بچوں کی بھلائی کے لیے ہمیشہ فکر مند رہتا ہے، شاید وہ ان کے لیے اپنے جذبات اور پیار کا اظہار نہ کر پائیں۔ لیکن ایک باپ ہمیشہ اپنے بچے کی حمایت کرتا ہے، چاہے اسے اپنی زندگی میں کسی بھی طرح کا سامنا ہو۔

      سائیکولوجیکل تھرلر فلم 'معصوم' سے اداکار نے اپنا ڈیجیٹل ڈیبیو کیا ہے، جس میں باپ بیٹی کے رشتے کو دکھایا گیا ہے۔ بومن ایرانی نے کہا، "باپ اور اس کے بچوں کے درمیان تعلق پر بہت کم بات کی جاتی ہے، پھر بھی وہ اپنے بچوں کی نشوونما کے پیچھے خاموش ستون ہوتے ہیں۔ لیکن رشتے کو مضبوط کرنے کے لیے اسے کھولنا اور پیار کا اظہار کرنا اہم ہے۔"

      اداکار نے کہا، ’اس فادرس ڈے پر، آئیے اپنے بچوں کے ساتھ مزید بات چیت کریں اور وہ باپ بنیں جو وہ چاہتے ہیں کہ ہم بنیں اور ایک نیا ولدیت(paternity) قائم کریں جو رحم دل، محبت کرنے والا اور قابل تقلید ہوگا۔‘ 'معصوم' پنجاب میں سیٹ کی گئی ہے اور بومن ایرانی ایک پراسرار باپ کا کردار ادا کر رہے ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Disney+ Hotstar (@disneyplushotstar)





      یہ بھی پڑھیں:
      Naaginاداکارہ ادا خان اصل زندگی میں پیار میں کھاچکی ہیں دھوکہ،کہا-اب سنگل ہوں اور شادی ۔۔۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Ankita Lokhande Husband Net Worth:کروڑوں کی جائیدادکے مالک ہیں انکیتا کے شوہر وکی جین

      اس سیریز کو میہیر دیسائی نے ڈائریکٹ کیا ہے۔ یہ ایوارڈ یافتہ آئرش سیریز بلڈ کا ایک ہندوستانی گانا ہے، جو اپنے پیارے کو کھونے کے بعد خاندانی تعلقات اور دھوکے کی کھوج کرتا ہے۔ 'معصوم' کو ڈزنی پلس ہاٹ اسٹار پر اسٹریم کیا جائے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: