உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Arjun Kapoor On Priyanka:جب پرینکا چوپڑا بن چکی تھیں اسٹار، ارجن کپور انہیں بلاتے تھے’میڈم شاٹ ریڈی ہے آئیے‘

    پرینکا چوپڑا کو لے کر ارجن کپور نے کیے کئی انکشاف۔

    پرینکا چوپڑا کو لے کر ارجن کپور نے کیے کئی انکشاف۔

    Arjun Kapoor On Priyanka: ارجن کپور کا ماننا ہے کہ وہ اپنی فلم کو کئی بار دیکھتے ہیں اور ایک کریٹک کی طرح جج کرتے ہیں۔ ان فلموں میں خود کی ہی غلطیاں نکالتے ہیں اور اس غلطی کو دوسری فلموں میں دوہرانے سے بچتے ہیں۔ یہ بات انہوں نے فلم غنڈے کے دوران سیکھی۔

    • Share this:
      Arjun Kapoor On Priyanka: فلم ’غنڈے‘ کے دوران ایک اسٹار دیسی گرل پرینکا چوپڑا کی وین کے باہر چلاتا تھا کہ میڈم شاٹ ریڈی ہے، جلدی آئیے۔ جناب یہ شخص کوئی اور نہیں بلکہ خوبصورت بالی ووڈ اسٹار ارجن کپور تھے۔ فلم فیئر میگزین کے دوران ارجن کپور نے پرینکا چوپڑا کے بارے میں کچھ خاص باتیں شیئر کیں۔

      پرینکا میڈم۔۔۔
      شاید ہی کوئی جانتا ہو کہ بالی ووڈ اداکار ارجن کپور نے فلم سلام عشق میں بطور اسسٹنٹ ڈائریکٹر کام کیا ہے۔ وہ پرینکا چوپڑا کو اس وقت سے جانتے ہیں جب وہ اسٹار تھیں۔ ارجن نے بتایا کہ فلم 'غنڈے' کے دوران جب شاٹ ریڈی ہوتا تھا تو وہ پرینکا کی وینٹی وین کے باہر جاتے تھے اور چلاتے تھے'میڈم شاٹ تیار ہے آ جائیے'۔

      کچھ ایسا ہی تجربہ ان کے ساتھ فلم غنڈے کے دوران بھی ہوا۔ لیکن فلم غنڈے میں ارجن کپور اسسٹنٹ ڈائریکٹر نہیں تھے بلکہ وہ پریانکا کے ہیرو کے کردار میں تھے۔ وقت کے ساتھ سب کچھ بدل گیا، لیکن ان کی اور پرینکا کی مساوات نہیں بدلی۔ وقت بدل گیا، ان کا پیشہ بدل گیا، لیکن پریانکا اب بھی ایک بہترین اداکارہ ہیں۔ ارجن کپور نے بتایا کہ انہوں نے اور پرینکا نے غنڈے کے سیٹ پر کام کرتے ہوئے بہت مزہ کیا۔ آج، پرینکا ان کی کواسٹار ہونے کے علاوہ ان کی بہترین دوست بھی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Priyanka Chopra Movies:جب ایک سال میں پرینکا نے نبھائے تھے 25کردار،دیسی گرل کی یہ ہے خواہش

      یہ بھی پڑھیں:
      Zeenat Aman:دیوآنندکے ساتھ پہلی فلم پرزینت امان نے کہا تھا-’میں اس وقت ملک چھوڑ رہی تھی’

      ارجن ہیں خود کے کریٹک
      ارجن کپور کا ماننا ہے کہ وہ اپنی فلم کو کئی بار دیکھتے ہیں اور ایک کریٹک کی طرح جج کرتے ہیں۔ ان فلموں میں خود کی ہی غلطیاں نکالتے ہیں اور اس غلطی کو دوسری فلموں میں دوہرانے سے بچتے ہیں۔ یہ بات انہوں نے فلم غنڈے کے دوران سیکھی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: