اپنا ضلع منتخب کریں۔

    آسکر 2023: رام چرن، جونیئر این ٹی آر اور ایس ایس راجامولی نے ناٹو ناٹو کی نامزدگی پر کیا پوسٹ

    Youtube Video

    ڈائریکٹر ایس ایس راجامولی نے 95 ویں اکیڈمی ایوارڈز میں نامزدگی حاصل کرنے پر ایک طویل نوٹ شیئر کیا۔ نوٹ کے ایک اقتباس میں لکھا ہے کہ اس کی بنیادی وجہ تارک (جونیئر این ٹی آر) اور چرن (رام چرن) کی ہم آہنگی اور انداز ہے۔ انہوں نے پوری دنیا کے سامعین کے دلوں میں اپنی جگہ بنالی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai, India
    • Share this:
      آر ایس ایس آسکر کی طرف بڑھ رہا ہے۔ ناٹو ناٹو کو 95 ویں اکیڈمی ایوارڈز میں بہترین اوریجنل گانے کے لیے نامزد کیا گیا ہے اور ٹیم آر آر آر سوشل میڈیا پر جشن منا رہی ہے۔ رام چرن، جونیئر این ٹی آر اور ڈائریکٹر ایس ایس راجامولی نے ٹیم آر آر آر کو مبارکباد دی۔ فلم کے دو لیڈز میں سے ایک جونیئر این ٹی آر نے ایک ٹویٹ میں موسیقار ایم ایم کیروانی اور گیت نگار چندربوس کو مبارکباد دی۔

      انہوں نے لکھا کہ ایم ایم کیروانی گارو اور چندربوس گارو کو ایک اور قابل قدر اور یادگار کارنامہ حاصل کرنے پر مبارکباد! یہ گانا ہمیشہ میرے دل میں ایک خاص جگہ بنائے گا۔ انھوں نے آر آر آر کے ڈائریکٹر ایس ایس راجامولی اور شریک اداکار رام چرن کو ٹیگ کیا۔ فلم میں الوری سیتاراما راجو کا کردار ادا کرنے والے رام چرن نے اپنی ٹویٹ میں لکھا کہ کتنی شاندار خبر! ناٹو ناٹو کو آسکر کے لیے نامزد دیکھنا واقعی اعزاز کی بات ہے۔ ہمارے اور ہندوستان کے لیے ایک اور بہت ہی فخر کا لمحہ! RRR# کی پوری ٹیم سب کو پیار ہے۔

      ڈائریکٹر ایس ایس راجامولی نے 95 ویں اکیڈمی ایوارڈز میں نامزدگی حاصل کرنے پر ایک طویل نوٹ شیئر کیا۔ نوٹ کے ایک اقتباس میں لکھا ہے کہ اس کی بنیادی وجہ تارک (جونیئر این ٹی آر) اور چرن (رام چرن) کی ہم آہنگی اور انداز ہے۔ انہوں نے پوری دنیا کے سامعین کے دلوں میں اپنی جگہ بنالی۔ میں نے آسکر کا خواب کبھی نہیں دیکھا، یہاں تک کہ میرے اندر بھی یہی جذبات ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      آر آر آر کے آفیشل ٹویٹر پیج نے بھی ایک پوسٹ شیئر کی کہ ہم نے تاریخ بنائی!! یہ بتاتے ہوئے فخر اور اعزاز ہے کہ NaatuNaatu# کو 95ویں اکیڈمی ایوارڈز میں بہترین اوریجنل گانے کے لیے نامزد کیا گیا ہے۔ اس ماہ کے شروع میں ناٹو ناٹو نے اسی زمرے میں گولڈن گلوب جیتا تھا۔ راہل سپلی گنج نے بھی ٹویٹ کیا۔ جنہوں نے ایم ایم کیروانی کے بیٹے کالا بھیروا کے ساتھ گانا گایا۔

      رام چرن کے والد افسانوی چرنجیوی نے ٹویٹ کیا کہ سنیما کی عظمت کے عروج سے ایک قدم ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: