உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Palak Tiwari کو ان کی ریمپ واک کے لئے لوگوں نے کیا بری طرح ٹرول، کہا-اپنی ماں کی طرح ہی اوور کانفیڈنٹ ہو

    پلک تیواری نے پہلی مرتبہ کیا ریمپ واک تو گھسیٹا گیا ماں شویتا تیواری کا نام۔

    پلک تیواری نے پہلی مرتبہ کیا ریمپ واک تو گھسیٹا گیا ماں شویتا تیواری کا نام۔

    حال ہی میں پلک تیواری نے فیشن ویک میں ڈیزائنر ایشا امین کے لیے ریمپ پر واک کی۔ یہ پہلا موقع تھا جب پلک کسی فیشن شو کی شوزٹاپر بنی۔ ایشا کے کلیکشن کی نمائش کرتے ہوئے، پلک نے پیلے رنگ کے جوتے کے ساتھ پھولوں والا لمبا لباس پہنا۔

    • Share this:
      پلک تیواری فلموں میں اپنے ڈیبیو سے پہلے ہی سوشل میڈیا سنسنی بن چکی ہیں۔ اب تک پلک تیواری نے دو سنگلز کیے ہیں، جہاں ہارڈی سندھو کے ساتھ 'بجلی' کے گانے کو شائقین کی جانب سے کافی پسند کیا گیا، وہیں دوسرے ریمکس گانے 'منگتا ہے' کو سامعین کا ملا جلا ردعمل ملا۔ پلک سوشل میڈیا پر کافی ایکٹو رہتی ہیں اور وہ اکثر اپنی خوبصورتی اور بولڈ انداز سے لوگوں کا دل جیت لیتی ہیں۔ لیکن حال ہی میں پلک تیواری کو سوشل میڈیا پر ان کی پہلی ریمپ واک کے لیے ٹرولرز نے ٹرول کیا۔

      پہلی مرتبہ ریمپ پر اتری تھیں پلک تیواری
      حال ہی میں پلک تیواری نے فیشن ویک میں ڈیزائنر ایشا امین کے لیے ریمپ پر واک کی۔ یہ پہلا موقع تھا جب پلک کسی فیشن شو کی شوزٹاپر بنی۔ ایشا کے کلیکشن کی نمائش کرتے ہوئے، پلک نے پیلے رنگ کے جوتے کے ساتھ پھولوں والا لمبا لباس پہنا۔ تاہم جہاں کچھ لوگوں نے ان کی واک اور شکل دونوں کو بے حد پسند کیا۔ تو کچھ لوگوں نے ان کی طرف سے کی گئی ریمپ واک کے لیے انہیں اوور کانفیڈنٹ کہا اور درمیان میں ان کی ماں شویتا تیواری کا نام بھی کھینچ لیا۔ لوگوں نے پلک تیواری کو ان کی پہلی واک کے لیے سوشل میڈیا پر بری طرح ٹرول کیا۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Palak Tiwari (@palaktiwarii)





      ٹرولرس نے درمیان میں گھسیٹا شویتا تیواری کا نام
      پلک تیواری کی اس ویڈیو کو دیکھنے کے بعد صارفین انہیں خوب ٹرول کر رہے ہیں۔ اس پوسٹ پر تبصرہ کرتے ہوئے ایک صارف نے لکھا، 'یہ بہت مضحکہ خیز ہے'۔ تو اسی دوسرے صارف نے لکھا، 'میں نے اب تک کی بدترین واک دیکھی ہے'۔

      ایک اور صارف نے ان کا موازنہ اپنی والدہ شویتا تیواری سے بھی کیا اور انہیں حد سے زیادہ پر اعتماد قرار دیا۔ صارف نے لکھا، 'ماں کی طرح ہے حد سے زیادہ اوور کانفیڈنٹ ہو'۔ جب کہ کچھ لوگوں نے پلک تیواری کے جس طرح رسکی ڈریس پہن کر ریمپ پر واک کی اس کی تعریف کی اور انہیں آگے بڑھنے کی ترغیب دیتے ہوئے دیکھا گیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: