உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    شویتا تیواری کو پلک کے دوستوں نے بتایا’HOT‘، بیٹی نے دیا کچھ ایسا ری ایکشن

    پلک تیواری اور شویتا تیواری۔

    پلک تیواری اور شویتا تیواری۔

    Shweta & Palak Tiwari:پلک نے بتایا کہ میں اپنے بہت سے دوستوں پر چلا چکی ہوں۔ انہوں نے کبھی نہیں کہا کہ انہیں میری ماں پر کرش ہے۔ وہ کہتے ہیں تمہاری ماں بہت ہاٹ ہے۔ میں کہتی ہوں اب تم نے یہ کہدیا تو میری ماں خوش ہو جائے گی۔

    • Share this:
      Shweta & Palak Tiwari:ٹی وی اداکارہ شویتا تیواری نے انڈسٹری میں دھوم مچا چکی ہیں اور اب ان کی بیٹی پلک تیواری انڈسٹری میں آنے کے لیے تیار ہیں۔ پلک کی میوزک ویڈیو بجلی بجلی ریلیز ہوا، تب سے وہ ہر جگہ چھائی ہوئی ہیں۔ اب ان کا نیا میوزک ویڈیو آدتیہ سیل کے ساتھ آرہا ہے۔ پلک ان دنوں اپنے ویڈیوز کی تشہیر میں مصروف ہیں۔ پلک تیواری اور ان کی والدہ شویتا تیواری کی تصاویر آئے روز سوشل میڈیا پر وائرل ہوتی رہتی ہیں۔ دونوں کو ایک ساتھ دیکھ کر کوئی نہیں کہہ سکتا کہ وہ ماں بیٹی ہیں۔ پلک نے اب انکشاف کیا ہے کہ ان کے دوست ان کی ماں کو ہاٹ کہتے ہیں۔

      پلک اور شویتا دونوں سوشل میڈیا پر کافی فیمس ہیں۔ دونوں مل کر ریل بناتے رہتے ہیں۔ حال ہی میں، ریڈیو جاکی کو ایک انٹرویو میں، پلک نے کہا کہ جب لوگ ان کی والدہ کو ہاٹ اور بڑی بہن کہتے ہیں تو وہ اسے پسند کرتی ہیں۔ اس بارے میں پلک نے مزید کہا کہ مجھے یہ بہت پسند ہے۔ مجھے پسند ہے کہ وہ بہت خوش ہے۔ بلکہ مجھے یہ پسند ہے جب سے میں چھوٹی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Ranveer نے’جیش بھائی زوردار‘کے ٹریلرلانچ بتایاکہ وہ بیٹی یاپھربیٹے کے بنناچاہتے ہیں پاپا؟



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Shweta Tiwari (@shweta.tiwari)





      شویتا جاتی تھیں پلک کے اسکول
      پلک نے مزید بتایا کہ بچپن میں میری دادی مجھے اسکول سے لے جاتی تھیں کیونکہ میں بہت شرارتی تھی لیکن جس دن میری والدہ مجھے لینے اسکول آئیں تو مجھے لگتا تھا کہ میری ماں کتنی ہاٹ اور اچھی لگ رہی ہے۔ سب انہیں گھورتے تھے۔ میں بہت کول محسوس کرتی تھی اور اب بھی کرتی ہوں۔ مجھے اس پر بہت فخر ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Rheaنے اپنے جذبات کو شاعری کے ذریعہ کیا بیاں،کہا-طوفانوں سے گزرتے ہوئے ان لہروں سے۔۔۔

      پلک نے مزید کہا کہ وہ اپنی ماں شویتا کے ساتھ ایک خاص رشتہ رکھتی ہیں۔ وہ ایک دوسرے کو اپنی پسند کے بارے میں بھی بتاتے ہیں۔ جب پلک سے پوچھا گیا کہ کیا اس کے مرد دوست ان کی ماں کو ہاٹ کہتے ہیں تو انہوں نے اس پر مضحکہ خیز ردعمل دیا۔ انہوں نے کہا کہ یہ بڑی عجیب بات ہے۔ میں اپنے بہت سے دوستوں پر چلا چکی ہوں۔ انہوں نے کبھی نہیں کہا کہ انہیں میری ماں پر کرش ہے۔ وہ کہتے ہیں تمہاری ماں بہت ہاٹ ہے۔ میں کہتی ہوں اب تم نے یہ کہدیا تو میری ماں خوش ہو جائے گی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: