உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Palak Tiwari on Shweta Tiwari Marriage:شویتا تیواری کی شادی کو لے کر پلک نے کہی بڑی بات!

    اپنی ماں شویتا تیواری کی شادی کو لے کر پلک نے کہی یہ بات۔

    اپنی ماں شویتا تیواری کی شادی کو لے کر پلک نے کہی یہ بات۔

    Palak Tiwari on Shweta Tiwari Marriage: پلک نے یہ بھی انکشاف کیا کہ کتنی افواہیں اور گپ شپ ہمیشہ شویتا اور ان کی زندگی کے گرد گردش کرتی رہتی ہیں۔ اس کا جواب دیتے ہوئے، انہوں نے کہا، "ہم لوگوں کو کہانی کا اپنا رخ سمجھانے میں زیادہ وقت نہیں لگاتے ہیں۔

    • Share this:
      Palak Tiwari on Shweta Tiwari Marriage:ٹی وی اداکارہ شویتا تیواری نے اپنی شادی شدہ زندگی میں کئی اتار چڑھاؤ دیکھے ہیں۔ ایسے میں اب ان کی بیٹی پلک نے ان کی زندگی کے اس مشکل دور کو بہت قریب سے دیکھا ہے۔ حال ہی میں، انہوں نے کہا کہ انہوں نے اپنی والدہ کو زندگی میں بہت سی مشکلات کا سامنا کرتے ہوئے دیکھا ہے اور وہ انہیں مزید پریشانی نہیں دینا چاہتیں۔

      شویتا کی شادی پہلے راجہ چودھری سے ہوئی تھی لیکن ان کا رشتہ ٹوٹ گیا اور دونوں الگ ہو گئے۔ بعد ازاں وہ ابھینو کوہلی کے ساتھ شادی کے بندھن میں بندھ گئیں لیکن یہ شادی بھی زیادہ دیر نہ چل سکی اور دونوں الگ ہو گئے۔ ان کی بیٹی پلک کا کہنا ہے کہ انہوں نے اپنی ماں کو شادی کے برے دور سے گزرتے ہوئے دیکھا ہے۔ پلک کا کہنا ہے کہ انکی شادی شدہ زندگی میں مشکلات کا سامنا کرنے کے بعد وہ شویتا پر اپنے کریئر کا بوجھ نہیں ڈالنا چاہتیں۔ وہ کہتی ہیں کہ وہ انڈسٹری میں سب کچھ اپنے بل بوتے پر حاصل کرنا چاہتی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Madhuri Dixit On Anil Kapoor:انیل کپور سے شادی کروگی؟اس سوال پرمادھوری ڈکشت دیاتھا یہ جواب

      شویتا تیواری کی شادی راجہ چودھری سے ہوئی تھی جب ان کی شادی ہوئی تھی۔ پلک ایک سال بعد پیدا ہوئی۔ شویتا اور راجہ نے گھریلو تشدد کے الزام کے بعد 2007 میں طلاق لے لی تھی۔ اداکار نے 2013 میں ابھینو کوہلی سے شادی کی لیکن یہ شادی بھی 2019 میں تلخی کے ساتھ ختم ہوگئی۔ شویتا نے اپنے اور پلک پر گھریلو زیادتی اور ہراساں کرنے کا الزام لگایا۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Palak Tiwari (@palaktiwarii)





      پلک نے کہا، 'میں نے یہ بھی محسوس کیا ہے کہ شادی میں جلد بازی نہیں کرنی چاہیے۔ اگر آپ محسوس کرتے ہیں کہ اس شخص کے ساتھ کچھ غلط ہے، تو اس وقت اسے چھوڑ دینا بہتر ہے. خواتین کو اس کے ساتھ سب سے زیادہ جدوجہد کرنا پڑتی ہے اور میں نے یہ صرف اپنی ماں کے ساتھ نہیں بلکہ پوری دنیا کی خواتین کے ساتھ دیکھا ہے۔ ہم اپنے ساتھی کے لیے چیزوں کا جواز پیش کرتے رہتے ہیں کیونکہ ہم لوگوں میں اچھائی دیکھنا چاہتے ہیں۔ یہ ایک اچھا معیار ہے، لیکن یہ کاٹنے کے لئے واپس آ جائے گا. یہ محبت نہیں ہے یا کم از کم اس قسم کی محبت نہیں ہے جو میں چاہتی ہوں۔"

      یہ بھی پڑھیں:
      Rekha Opened Up About Ranveer Kapoor:اس ایکٹرکی تعریف میں ریکھانے کہا’میں زندہ ہوں صرف۔۔۔‘

      پلک نے یہ بھی انکشاف کیا کہ کتنی افواہیں اور گپ شپ ہمیشہ شویتا اور ان کی زندگی کے گرد گردش کرتی رہتی ہیں۔ اس کا جواب دیتے ہوئے، انہوں نے کہا، "ہم لوگوں کو کہانی کا اپنا رخ سمجھانے میں زیادہ وقت نہیں لگاتے ہیں۔ میری والدہ کی ترجیح اس بات کو یقینی بنانا رہی ہے کہ خاندان محفوظ ہو۔ میں نے بھی یہی دھیان دیا ہے۔"
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: