உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Pavitra Eijaz:اعجاز خان سے شادی کرنے پر پوترپونیا نے کہا-’جھٹ پٹ کبھی بھی ہوسکتی ہے۔۔۔‘

    ٹی وی ایکٹرس پویترا پونیا اور اعجاز خان ۔

    ٹی وی ایکٹرس پویترا پونیا اور اعجاز خان ۔

    Pavitra Punia On Marriage Plans With Eizaj Khan: ان دنوں پاویترا پونیا سیریل 'ناگ منی'(Naagmani) میں نظر آ رہی ہیں۔ وہ شو میں چڑیل کا کردار ادا کر رہی ہیں۔ ویسے، پاویترا اکثر مختلف کرداروں میں نظر آتی ہیں۔ انہوں نے اپنے کیریئر میں کئی ٹی وی شوز کیے ہیں۔

    • Share this:
      Pavitra Punia On Marriage Plans With Eizaj Khan:پاویتر پونیا اور اعجاز خان (Eijaz Khan)چھوٹے پردے کی مقبول جوڑی ہیں۔ بگ باس سیزن 14 (Bigg Boss 14)کے بعد سے، یہ دونوں لائم لائٹ میں رہتے ہیں۔ شو کے دوران ان کی محبت پروان چڑھی۔ دونوں کے درمیان بڑھتی قربتوں کو دیکھ کر سوشل میڈیا پر قیاس آرائیاں کی جارہی ہیں کہ جلد ہی دونوں کے گھروں میں شہنائی بجے گی۔ اب اداکارہ نے خود کھل کر اپنی شادی کے حوالے سے بات کی ہے۔

      دراصل، حال ہی میں ایک انٹرویو میں بات چیت کے دوران پاویتر پونیا(Pavitra Punia) نے کہا، 'ہر کوئی ہم سے ہماری شادی کے بارے میں ہمیشہ پوچھتا ہے، لیکن سچ پوچھیں تو ہمارا رشتہ شادی شدہ جوڑے جیسا ہے۔ اب شادی کی سرکاری تاریخ کا اعلان کرنا ہمارے بس میں نہیں ہے۔ ہم پچھلے سال سے پلان کر رہے تھے اور اس سال بھی ہم نے شادی کرنے کا سوچا ہے۔ ہماری شادی بہت جلد ہونے والی ہے، کیونکہ ہماری زندگی فی الحال پیکڈ اپ ہے۔ ہم بہت کوشش کر رہے ہیں کہ اس مصروف شیڈول میں اپنی شادی کے لیے جگہ بنا پائیں۔ پاویتر اور اعجاز خان ایک دوسرے سے بہت پیار کرتے ہیں اور اکثر ایک ساتھ دیکھے جاتے ہیں۔ دونوں کی محبت 'بگ باس 14' کے گھر سے شروع ہوئی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ’میں پارسل نہیں ہوں‘Alia Bhatt کے بیان پر پاکستانی اداکاراؤں کا آیا ری ایکشن

      یہ بھی پڑھیں:
      Parineeti Chopraکی تعلیم جان کررہ جائیں گے دنگ،انگلینڈجاکر اس سبجکٹ میں حاصل کی تھی ڈگری

      سیریل ناگ منی میں کررہی ہیں دھمال
      آپ کو بتا دیں کہ ان دنوں پاویترا پونیا سیریل 'ناگ منی'(Naagmani) میں نظر آ رہی ہیں۔ وہ شو میں چڑیل کا کردار ادا کر رہی ہیں۔ ویسے، پاویترا اکثر مختلف کرداروں میں نظر آتی ہیں۔ انہوں نے اپنے کیریئر میں کئی ٹی وی شوز کیے ہیں۔ 'ناگن'، 'بالویر ریٹرنز'، 'علاؤدین' جیسے کئی شوز میں انہوں نے اپنے خونخوار کردار سے فینس کا دل جیت لیا ہے۔ سیریل 'یہ ہے محبتیں'(Ye Hai Mohabatein) میں ان کے منفی کردار کو بھی خوب پسند کیا گیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: