உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Bhojpuri Song:دیسی انداز میں پون سنگھ نے مچایا ہنگامہ، ایکٹر کا ہٹ ہے یہ زبردست گانا

    پون سنگھ کے اس گانے نے پھر مچایا یوٹیوب پر دھمال۔

    پون سنگھ کے اس گانے نے پھر مچایا یوٹیوب پر دھمال۔

    Pawan Singh Sata Ke Paisa Hit Song Going Viral: پون سنگھ اور اکانکشا دوبے کے طاقتور گانوں کے بول نکی نہال نے لکھے ہیں۔ پریانشو سنگھ نے اس میوزک کو ڈائریکٹ کیا ہے۔ اس کے علاوہ پون سنگھ کے دیسی انداز نے مداحوں کے دلوں کو زخمی کر دیا ہے۔

    • Share this:
      Pawan Singh Sata Ke Paisa Hit Song Going Viral:پون سنگھ کا دبدبہ سوشل میڈیا پر کہرام مچاتا نظر آرہا ہے۔ اداکار کی بڑھتی ہوئی فین فالوونگ کسی سے ڈھکی چھپی نہیں۔ پون سنگھ کے گانے نہ صرف سوشل میڈیا پر وائرل ہوتے ہیں، ساتھ ہی سامعین بھی اداکار کی ذاتی زندگی کے بارے میں جاننے کے لیے ہمیشہ بے تاب رہتے ہیں۔ پون سنگھ بھوجپوری دنیا کے متنازعہ ستاروں میں سے ایک ہیں۔ اداکار کی ذاتی زندگی ہمیشہ کھلی کتاب کی طرح رہی ہے۔ پون سنگھ طویل عرصے سے بھوجپوری دنیا میں اپنا نام بنا چکے ہیں۔ آج وہ اس مرحلے پر ہے جہاں لوگ انہیں ان کے نام سے پہچانتے ہیں اور چند سیکنڈ میں پہچان جاتے ہیں۔ پون سنگھ کا ایک گانا سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہو رہا ہے۔ اس گانے میں پون سنگھ کو اکانکشا دوبے کے ساتھ جوڑی بناتے ہوئے دیکھا گیا ہے۔

      پون سنگھ کے اس البم کا ٹائٹل ساٹا کے پیسہ رکھا گیا ہے۔ 2 ماہ میں اس گانے نے 20 ملین ویوز کا ہندسہ عبور کر لیا ہے۔ شلپی راج کے ساتھ پون سنگھ کے گانے نئے سروں کا جادو چلارہے ہیں۔ پون سنگھ کی اکانکشا دوبے کے ساتھ کیمسٹری دمدار نظر آرہی ہے۔ اس کے ساتھ ہی سروں کی محفل نے فینس کو ڈانس کرنے پر مجبور کر دیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Malaika Arora:طلاق سے ایک رات پہلے گھروالوں نے کہی تھی یہ بات،ملائیکہ نے کیا تھا بڑاانکشاف

      یہ بھی پڑھیں:
      عید کے موقع پر اپنے والد کی قبر پر گئیں تھیںHina Khan،لکھی ایسی بات کہ پڑھ کرروپڑیں گے آپ

      پون سنگھ اور اکانکشا دوبے کے طاقتور گانوں کے بول نکی نہال نے لکھے ہیں۔ پریانشو سنگھ نے اس میوزک کو ڈائریکٹ کیا ہے۔ اس کے علاوہ پون سنگھ کے دیسی انداز نے مداحوں کے دلوں کو زخمی کر دیا ہے۔ پون سنگھ کا یہ گانا شبھ لابھ پر ریلیز کیا گیا ہے اور اگر آپ اتفاق سے یہ گانا سننے سے محروم رہ گئے ہیں تو جلد ہی یہ یوٹیوب پر سرچ کرکے اس گانے کو سنیے اور اسے اپنی پلے لسٹ کا حصہ بنائیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: