உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Poonam Dhillonنے اسکول کے دنوں میں ہی جیت لیا تھا مس انڈیا کا خطاب، پھر ایسے ہوئی فلموں میں انٹری

    80کی دہائی کی خوبصورت اداکارہ پونم ڈھلون۔

    80کی دہائی کی خوبصورت اداکارہ پونم ڈھلون۔

    پونم ڈھلون نے 'نوری'، 'سونی مہیوال'، 'سمندر'، 'یہ وعدہ رہا' اور 'سویرے والی گاڑی' جیسی کئی بہترین فلموں میں کام کیا ہے۔ پہلی فلم سے پہلے پونم نے 1977 میں مس انڈیا ینگ مقابلے کا خطاب جیتا تھا۔

    • Share this:
      Poonam Dhillon:خوبصورت اداکارہ پونم ڈھلون نے اپنی اداکاری سے لاکھوں لوگوں کے دلوں پر راج کیا۔ پونم نے صرف 15 سال کی عمر میں ہی فلم انڈسٹری میں کام کرنا شروع کیا تھا۔ آپ کو بتادیں کہ پونم ڈھلوں کی پہلی فلم 'ترشول' تھی، یہ فلم سال 1978 میں ریلیز ہوئی تھی۔ جب پونم نے یہ فلم سائن کی تو وہ اسکول میں پڑھ رہی تھیں۔ یش چوپڑا(Yash Chopra) کی فلم کی شوٹنگ کے دوران انہوں نے چندی گڑھ کے کارمل کانوینٹ اسکول میں تعلیم حاصل کی۔ پونم ڈھلوں نے ایک رئیلٹی شو میں اس بارے میں بتایا تھا۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by PoonamDhillon (@poonam_dhillon_)





      پونم ڈھلون نے کہا، 'جب میں اسکول میں تھی تو یش چوپڑا نے مجھے پہلی فلم 'ترشول' کی پیشکش کی، جس میں ہیما مالنی(Hem Malini)، امیتابھ بچن(Amitabh Bachchan)، ششی کپور (Shashi Kapoor)، سنجیو کمار(Sanjeev Kumar) جیسے بڑے ستارے تھے۔ یش چوپڑا ان سب کے ساتھ ایک نیا چہرہ چاہتے تھے۔ انہوں نے میری تصویر دیکھی تھی اور پھر وہ میرے گھر والوں اور مجھے سمجھانے آئے تھے۔ میری عمر اس وقت ساڑھے پندرہ سال تھی۔ میرا ایک ہی منصوبہ تھا کہ اس فلم کو ختم کرنا اور چندی گڑھ واپس آکر پڑھائی دوبارہ شروع کرنا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ملائیکہ اروڑہ نے جب سرعام بتائی تھی Arbaz کی بری عادت، کہا-میں تنگ آجاتی ہوں



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by PoonamDhillon (@poonam_dhillon_)





      پونم ڈھلون نے بالی ووڈ میں اپنے ڈیبیو سے ایک سال قبل 1977 میں مس انڈیا ینگ مقابلے کا خطاب جیتا تھا۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے ایک بار فلموں میں کام کرنا شروع کیا تو کبھی پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Nora Fatehi: ساڑی پہن کر نورا فتحیی نے ڈھایا قہر، مستانی چال پر فدا ہوئے لوگ

      انہوں نے 'نوری'، 'سونی مہیوال'، 'سمندر'، 'یہ وعدہ رہا' اور 'سویرے والی گاڑی' جیسی کئی بہترین فلموں میں کام کیا ہے۔ پہلی فلم سے پہلے پونم نے 1977 میں مس انڈیا ینگ مقابلے کا خطاب جیتا تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: