உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کنگنا رناوت کے لاک اپ میں جدوجہد کے دنوں کو یاد کرکے Emotional ہوئیں پونم پانڈے، کہا-نمک کے پانی سے کھاتے تھے چاول

    پونم پانڈے نے لاک شو میں بیان کیا اپنا درد۔

    پونم پانڈے نے لاک شو میں بیان کیا اپنا درد۔

    Lock Upp: پونم پانڈے ٹی وی شو نے لاک اپ میں اپنے شوہر سام کے بارے میں بھی کئی انکشافات کیے تھے۔ پونم نے شو میں بتایا تھا کہ وہ کس طرح گھریلو تشدد کا شکار ہوئیں۔ پائل روہتگی سے بات کرتے ہوئے پونم نے کہا تھا کہ انہیں گھر کے اندر فون چھونے کی بھی اجازت نہیں تھی۔ سام انہیں اتنا مارتا تھا کہ انہیں برین ہیمرج بھی ہو گیا تھا۔

    • Share this:
      ممبئی:کنگنا رناوت(Kangana Ranaut) کا نیا شو لاک اپ ان دنوں کافی سرخیوں میں ہے۔ لاک اپ کے تمام مقابلہ کرنے والے کسی نہ کسی تنازعہ میں رہے ہیں۔ جن میں سے ایک پونم پانڈے (Poonam Pandey) بھی ہیں۔ پونم پانڈے اپنے پبلک اسٹنٹ کو لے کر کافی دنوں سے سرخیوں میں تھیں۔ پونم پانڈے نے لاک اپ پر (Poonam Pandey Lockup)اپنی جدوجہد کے دنوں کو یاد کرتے ہوئے کئی انکشافات کیے ہیں۔ پونم پانڈے نے اپنے درد کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ وہ ایک سادہ سے خاندانی پس منظر سے ہیں جہاں ہر چھوٹی چھوٹی بات کے لیے جدوجہد کرنا پڑتی ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by MX Player (@mxplayer)





      لاک اپ میں پونم پانڈے (Poonam Pandey New Show)بھی اپنی جدوجہد کے دنوں کو یاد کرکے جذباتی ہوگئیں۔ پونم پانڈے نے شو میں منور فاروقی، انجلی اور سائشا کے ساتھ بات کرتے ہوئے کہا کہ وہ ایک عام سی فیملی سے آتی ہیں، ان کی والدہ نے بہت جدوجہد کی ہے۔ پونم پانڈے نے جذباتی انداز میں بتایا کہ جب ان کے پاس کھانے کے پیسے بھی نہیں ہوتے تھے تو وہ نمکین پانی کے ساتھ چاول کھایا کرتے تھے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      جب ایشوریہ رائے کے گھر کا دروازہ پیٹ پیٹ کرSalman Khanکے ہاتھوں سے آگیا تھا خون

      پونم پانڈے(Poonam Pandey) نے شو میں اعتراف کیا کہ انھوں نے پبلک اسٹنٹ کے لیے بہت سے کام کیے ہیں لیکن انھیں فخر ہے کہ آج ان کی وجہ سے ان کے بہن بھائی آباد ہیں۔ پونم نے شو میں(Poonam Pandey Lockup) کہا، انہیں اس کی پرواہ نہیں ہے کہ لوگ کیا کہتے ہیں، وہ اپنی زندگی اپنی شرائط پر جینا پسند کرتی ہیں۔ پونم پانڈے کی باتیں سن کر لاک اپ کے دیگر کھلاڑیوں نے بھی ان کے لیے تالیاں بجائیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      مہنگا گھر اور گاڑی ہی نہیں، ان 5 مہنگی چیزوں کے بھی مالک ہیں سیف علی خان اور کرینہ کپور

      آپ کو بتادیں کہ پونم پانڈے ٹی وی شو نے لاک اپ میں اپنے شوہر سام کے بارے میں بھی کئی انکشافات کیے تھے۔ پونم نے شو میں بتایا تھا کہ وہ کس طرح گھریلو تشدد کا شکار ہوئیں۔ پائل روہتگی سے بات کرتے ہوئے پونم نے کہا تھا کہ انہیں گھر کے اندر فون چھونے کی بھی اجازت نہیں تھی۔ سام انہیں اتنا مارتا تھا کہ انہیں برین ہیمرج بھی ہو گیا تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: