உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Poonam Pandey نے کنگنا کے ’لاک اپ‘ میں ساری حدیں کیں پار، فینس سے اپنا وعدہ پورا کیا

    پونم پانڈے نے لاک اپ میں پار کی ساری حدیں!

    پونم پانڈے نے لاک اپ میں پار کی ساری حدیں!

    Poonam Pandey : پونم کو سب سے زیادہ ووٹ ملنے کے بعد پائل روہتگی حیران رہ گئی تھیں۔ اس نے کیمرے کے سامنے کہا کہ سنگرام سنگھ، میں ایک ہفتے سے ووٹنگ کی بات کر رہی ہوں، لیکن تیرے سے ووٹنگ نہیں ہوپارہی ہے۔

    • Share this:
      Lock Upp: کئی متنازعہ مشہور شخصیات کنگنا رناوت کے شو لاک اپ کا حصہ بن چکے ہیں۔ شو میں وہ کبھی لڑتے ہوئے نظر آتے ہیں تو کبھی جذباتی ہو کر اپنی کہانی سناتے نظر آتے ہیں۔ پونم پانڈے بھی کنگنا کے شو کا حصہ بن چکی ہیں۔ پونم شو میں اپنے بیانات کی وجہ سے سرخیوں کا حصہ بنی رہتی ہیں۔ حال ہی میں پونم نے کیمرہ کے سامنے مداحوں سے نامزدگی سے بچانے کے لئے وعدہ کیا۔ فیصلے کے دن کنگنا نے بتایا ہے کہ پونم کو سب سے زیادہ ووٹ ملے ہیں، جسے سن کر سب حیران رہ گئے۔ اب پونم اس ہفتے نامزدگی سے بچ گئی ہیں تو انہوں نے مداحوں سے کیا گیا وعدہ پورا کر دیا ہے۔

      شو میں پونم کیمرے کے سامنے ٹاپ لیس ہو گئیں۔ ججمنٹ والے دن، پونم باہر جانے سے بچ گئیں۔ سب کا خیال تھا کہ وہ اپنا وعدہ پورا نہیں کرے گی لیکن جب کوئی قیدی جیل میں موجود نہ تھا تو انہوں نے اپنی ٹی شرٹ اتار دی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      South کے اس اسٹار پر آیا عرفی جاوید کا دل، ایکٹریس کے لئے کہہ گئیں یہ بڑی بات

      پونم نے کہا کہ میں نے ٹاپ لیس ہونے کا اپنا وعدہ پورا کیا اور میں اس سے زیادہ کچھ نہیں کر سکتی کیونکہ یہ شو ہر عمر کے لوگ دیکھتے ہیں اور میں ایسا کچھ نہیں کرنا چاہتی جس سے میری اور شو کی ساکھ کو نقصان پہنچے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      رشمیکاکی اس ایکٹرکے ساتھ ٹوٹ گئی تھی سگائی،اب ساؤتھ کے اسHandsome Hunkکوکررہی ہیں ڈیٹ


      گزشتہ ہفتے جب انہیں نامزد کیا گیا تو وہ بہت پریشان تھیں۔ جس کے بعد وہ کیمرے کے سامنے گئیں اور اپنے مداحوں سے انہیں بچانے کی درخواست کی اور وعدہ کیا کہ اگر وہ بچ گئیں تو کیمرے کے سامنے اپنی ٹی شرٹ اتار دیں گی۔

      آپ کو بتا دیں کہ پونم کو سب سے زیادہ ووٹ ملنے کے بعد پائل روہتگی حیران رہ گئی تھیں۔ اس نے کیمرے کے سامنے کہا کہ سنگرام سنگھ، میں ایک ہفتے سے ووٹنگ کی بات کر رہی ہوں، لیکن تیرے سے ووٹنگ نہیں ہوپارہی ہے۔ میں جانتی ہوں کہ تیرے فالوورس سچے ہیں تو پونم زیادہ سے زیادہ ووٹ کیسے حاصل کر سکتی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: