உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کشیکا کپور کا بڑا الزام، ’پرتیک سہجپال کے دوستوں نے مجھے گالیاں دیں، Suicide کے لئے اُکسایا‘

    پرتیک سہجپال اور کشیکا کپور۔

    پرتیک سہجپال اور کشیکا کپور۔

    بتادیں کہ کرن کندرا اور نکی تمبولی نے پرتیک کے اس تنازع میں ان کا ساتھ دیا ہے۔ ٹوئٹر پر کرن کندرا نے لکھا، 'کس بنیاد پر پرتیک سہجپال کو سوشل میڈیا پر کھلے عام مجرم کہا گیا ہے۔ جب تک عدالت سے ثابت نہ ہو جائے اسے مجرم نہیں سمجھا جاتا۔

    • Share this:
      'بگ باس 15' فیم پرتیک سہجپال اور اداکارہ کشیکا کپور اپنے میوزک ویڈیو 'تو لوٹ آ' کی تشہیر کے دوران اپنے بیان کی وجہ سے خبروں میں ہیں۔ بعد ازاں اداکارہ نے یہ کہہ کر اپنی بات کو واضح کرنے کی کوشش کی کہ پرتیک صرف ایک پبلسٹی اسٹنٹ کر رہے ہیں اور ساتھ ہی ان سے کہا کہ وہ اس پر مزید بات نہ کریں۔ انہوں نے پروموشنل ایونٹ کو چھوڑنے کی دھمکی بھی دی کیونکہ میکرز نے انہیں روکنے کی کوشش کی۔

      پرتیک کے مداحوں اور دوستوں کی جانب سے کی جانے والی تنقید پر کشیکا نے اپنی بات کو درست ثابت کرنے کی کوشش کی اور اپنے بیان کی وضاحت کرتے ہوئے کہا کہ 'ہمارے ملک میں لڑکیوں کو بہت تیزی سے نشانہ بنایا جاتا ہے اور خواتین کا کارڈ کھیلنے کا الزام مجھ پر عائد کیا جاتا ہے' جب کہ میں نے ایسا نہیں کیاہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Pratik Sehajpal (@pratiksehajpal)





      یہ بھی پڑھیں:
      گوری خان پر پوری طرح فدا ہیں شاہ رخ خان، بیوی کے لئے چھوڑ سکتے ہیں Career!

      ان کا مزید کہنا تھا کہ 'اس سارے معاملے کو مجھ پر 'کشیکا کپور تنازع' کا نام دیا گیا ہے، لیکن میں بالکل ٹھیک ہوں۔ مجھے پرتیک اور ان کے مداحوں نے ذلیل کیا اور اب بھی یہ ختم نہیں ہوا ہے۔ وہ سوشل میڈیا پر مجھ پر کمنٹس کر رہے ہیں، مجھے گالی دے رہے ہیں اور وہ مجھے خودکشی پر اکسا رہے ہیں، میرے گھر والوں کو گالی دے رہے ہیں۔ یہی نہیں بلکہ مجھے معلوم ہوا کہ اس نے میرا نام خراب کرنے کے لیے اچھی خاصی رقم دی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Mister Mummy: جینیلیا ڈسوزا نے پوری کی ’مسٹر ممی‘ کی شوٹنگ، جلد کریں گی واپسی

      اس کے علاوہ بگ باس کے مقابلہ کرنے والے بھی ان کی حمایت میں آ رہے ہیں۔ اگر میں نے کچھ غلط کہا ہے تو میں متفق ہوں۔ یہ سب ایک ساتھ کرنا میرے لیے نیا تھا، یہ میری زندگی کی پہلی پریس کانفرنس تھی اور میں صرف 20 سال کی ہوں۔ میرے پاس میکرز کے ساتھ ہونے والی پوری گفتگو کے ثبوت ہیں جنہوں نے دعویٰ کیا کہ پرتیک نے ان سے میرا سین ہٹانے کو کہا تھا۔

      بتادیں کہ کرن کندرا اور نکی تمبولی نے پرتیک کے اس تنازع میں ان کا ساتھ دیا ہے۔ ٹوئٹر پر کرن کندرا نے لکھا، 'کس بنیاد پر پرتیک سہجپال کو سوشل میڈیا پر کھلے عام مجرم کہا گیا ہے۔ جب تک عدالت سے ثابت نہ ہو جائے اسے مجرم نہیں سمجھا جاتا۔ ساتھ ہی وی جے اینڈی، عمر ریاض اور نکی تمبولی جیسی مشہور شخصیات نے بھی ٹویٹ کرکے پرتیک کی حمایت کی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: