உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    نیویارک میں اپنا ہر پل انجوائے کررہی ہیں پرینکا چوپڑا، گلیمرس لُک میں سامنے آئی جھلک

    نیویارک میں اپنا ہر پل انجوائے کررہی ہیں پرینکا چوپڑا، گلیمرس لُک میں سامنے آئی جھلک

    نیویارک میں اپنا ہر پل انجوائے کررہی ہیں پرینکا چوپڑا، گلیمرس لُک میں سامنے آئی جھلک

    Priyanka Enjoys Every Minute Of New York: اس ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے پرینکا نے لکھا ہے، نیویارک میں ہر منٹ کو انجوائے کررہی ہوں۔ ایونٹ مین شرکت کرنے کے بعد وہ نیویارک میں اپنے ہی لانچ کیے ریسٹورنٹ سونا میں ڈنر کرنے پہنچی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Hyderabad
    • Share this:
      Priyanka Enjoys Every Minute Of New York: دیسی گرل سے لے کر گلوبل آئیکان کا تمغہ حاصل کر چکی پرینکا چوپڑا بھلے ہی اپنے ہندوستانی فینس سے دور بیرون ملک میں رہتی ہوں، لیکن سوشل میڈیا کے ذریعے وہ اپنے ہر چھوٹے بڑے اپ ڈیٹ انہیں دیتی ہیں۔ پرینکا پہلے کی طرح ہی آج بھی کافی ینگ اور گلیمرس نظر آتی ہیں۔ ایسے میں اداکارہ کی ایک جھلک پانے کے لئے ان کے چاہنے والے بھی بے تاب رہتے ہیں۔ دیسی گرل کا تازہ لُک اس وقت فینس کے درمیان چھایا ہوا ہے۔

      ان دنوں اداکارہ پرینکا چوپڑا نیویارک میں ہیں، جہاں وہ اپنی بیٹی مالتی میری کے ساتھ پہنچی ہیں۔ گزشتہ دنوں ہی پرینکا نے اپنی لاڈلی کے ساتھ ایک جھلک شیئر کرتے ہوئے بتایا تھا کہ یہ مالتی کے ساتھ ان کی پہلی ٹرپ ہے۔ اپنے مدر ہوڈ فیز کو پرینکا کافی انجوائے کررہی ہیں۔ اب اداکارہ نے پھر ایک جھلک اپنے انسٹاگرام کے اسٹوری سیکشن میں شیئر کی ہے، جسے ان کے فین پیج نے ٹوئٹر ہینڈل پر بھی شیئر کیا ہے۔ اس میں ان کا لُک ان کے چاہنے والوں کو دیوانہ بنارہا ہے۔


      نیویارک گھوم رہی ہیں پرینکا
      پرینکا چوپڑا حال ہی نیویارک کے ایک ایونٹ کا حصہ بنی تھیں۔ اس دوران وہ بے حد گلیمرس انداز میں نظر آئیں۔ ویڈیو میں آپ دیکھ سکتے ہیں، پرینکا نے بلیک کلر کا گاون پہنا ہے، جس کا بیک کرس-کراس لُک کے ساتھ ڈیزائن کیا ہوا ہے۔ اوپن اسٹریٹ ہیئرس اور اسموکی آئی میک اپ میں اداکارہ قہر ڈھا رہی ہیں۔ کار میں بیٹھتے وقت انہیں کیمرے میں پوز دیتے دیکھا جاسکتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Sofia Hayatکی بگڑی طبیعت،کہا-میرے جسم کے اعضا دھیرے دھیرے ۔۔۔

      یہ بھی پڑھیں:

      ’اس کا مطلب یہ نہیں وہ قاتل ہے‘سشانت کاذکر کرتے ہوئےسورا بھاسکرنے کرن جوہرکیلئے کہی یہ بات

      نیویارک کا ہر پل انجوائے کررہی ہیں پرینکا
      اس ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے پرینکا نے لکھا ہے، نیویارک میں ہر منٹ کو انجوائے کررہی ہوں۔ ایونٹ مین شرکت کرنے کے بعد وہ نیویارک میں اپنے ہی لانچ کیے ریسٹورنٹ سونا میں ڈنر کرنے پہنچی۔ سوشل میڈیا پر ان کی یہ چھوٹی سی ویڈیو کافی وائرل ہورہی ہے۔ ورک فرنٹ کی بات کریں تو وہ جلد ہی بالی ووڈ فلم ’جی لے ذرا‘ میں کام کرتی نظر آئیں گی۔ اس کے ساتھ ہی ان کے پاس ہالی ووڈ کی فلم ’اینڈنگ تھنگس‘ اور ویب سیریز ’سیٹاڈیل‘ بھی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: