உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پرینکا چوپڑا نے کیٹرینہ کیف اور عالیہ بھٹ کے ساتھ Jee Le Zara میں کام کرنے پر توڑی خاموشی، دیسی گرل نے کہی یہ بات

    فرحان اختر کی فلم جی لے ذرا میں کام کرنےکا تجربہ پرینکا چوپڑا نے کیا شیئر۔

    فرحان اختر کی فلم جی لے ذرا میں کام کرنےکا تجربہ پرینکا چوپڑا نے کیا شیئر۔

    Priyanka Chopra On Working With Katrina Kaif And Alia Bhatt: اپنے بڑے فلمی کیرئیر کے منتر کے بارے میں بات کرتے ہوئے پریانکا چوپڑا نے کہا کہ میں نے ایسے کئی کردار کیے ہیں جن میں صرف خواتین ہی مرکزی کردار میں ہیں۔ میں نے بہت سی فلمیں اپنے کندھوں پر اٹھائی ہیں لیکن ایسی فلمیں کرنا عجیب بات ہے۔

    • Share this:
      Priyanka Chopra On Working With Katrina Kaif And Alia Bhatt: بالی ووڈ اداکارہ پریانکا چوپڑا(Priyanka Chopra)، عالیہ بھٹ (Alia BHatt)اور کترینہ کیف (Katrina Kaif)جلد ہی فلم ’جی لے زرا‘(Jee Le Zara Movie) میں ایک ساتھ نظر آنے والی ہیں۔ فرحان اختر(Farhan Akhtar) کی ہدایت کاری میں بننے والی اس فلم کا مداحوں کو بے صبری سے انتظار ہے۔ اس فلم میں بھی زندگی نہ ملے گی دوبارہ کی طرح لڑکیوں کا گروپ روڈ ٹرپ کرتا نظر آئے گا۔ اب پریانکا چوپڑا نے اپنی دونوں ساتھی اداکاراؤں کے بارے میں بات کی ہے۔ اداکارہ نے انکشاف کیا ہے کہ وہ فلم کے بارے میں کیا سوچتی ہیں۔ اس کے علاوہ عالیہ بھٹ اور کترینہ کیف کے ساتھ کام کرنا ان کے لیے کیسا ہے۔پریانکا چوپڑا بالی ووڈ سے لے کر ہالی ووڈ تک کی فلموں میں کام کر رہی ہیں۔ اداکارہ کو آخری بار دی وائٹ ٹائیگر میں دیکھا گیا تھا۔

      حال ہی میں، اب دیسی گرل نے اپنی آنے والی فلم جی لے زرا اور اپنے ساتھی اداکاراوں کے بارے میں کھل کر بات کی۔ اس دوران پریانکا چوپڑا نے عالیہ بھٹ اور کترینہ کیف کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ دونوں ملک کی ٹاپ اداکارہ ہیں۔



      اس بارے میں بات کرتے ہوئے پریانکا نے کہا کہ ہم تینوں فلم میں ایک ساتھ کام کرنا چاہتے تھے اور ساتھ پروڈکشن بھی کرنا چاہتے تھے۔ لیکن جب یہ شروع ہوا تو خیال بالکل مختلف تھا۔ ہم سب ایک دوسرے کے خلاف کھڑے تھے اور فلم میں ہماری کاسٹنگ مرکزی اداکار پر منحصر تھی۔ ہم نہیں جانتے کہ یہ فلم کیسی ہوگی اور کس کی اداکاری کیسی ہونے والی ہے لیکن یہ بہت عجیب احساس ہے۔اس احساس نے میرے کیریئر کو ایک مختلف سمت دی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Cannes Film Festival 2022:جیوری ممبر دیپیکا پڈوکون نے سبیہ ساچی کلیکشن میں ڈھایا قہر

      یہ بھی پڑھیں:
      Sridevi کی ہم شکل نے سوشل میڈیا پر مچائی دھوم، ویڈیو دیکھ کر فینس ہوئے حیران

      اپنے بڑے فلمی کیرئیر کے منتر کے بارے میں بات کرتے ہوئے پریانکا چوپڑا نے کہا کہ میں نے ایسے کئی کردار کیے ہیں جن میں صرف خواتین ہی مرکزی کردار میں ہیں۔ میں نے بہت سی فلمیں اپنے کندھوں پر اٹھائی ہیں لیکن ایسی فلمیں کرنا عجیب بات ہے کیونکہ مجھے نہیں معلوم کہ فلم یا کاسٹ کیسی ہوگی۔ میں نے ان سب سے بہت کچھ سیکھا ہے اور یہ ہر گز ضروری نہیں کہ ہر فلم میں مرد اداکار ہوں۔ اس کی وجہ سے میرا کیریئر بہتر ہو رہا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: