உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کامیڈی کنگ Raju Srivastavaہیں کروڑوں کی دولت کے مالک، کار کلیکشن دیکھ ہوجائیں گے حیران

    اسٹینڈاپ کامیڈین راجو شریواستو کے بارے میں جانیے تفصیل۔

    اسٹینڈاپ کامیڈین راجو شریواستو کے بارے میں جانیے تفصیل۔

    Net Worth Of Raju Srivastava: جو شہرت اسٹینڈ اپ کامیڈی شو 'دی گریٹ انڈین لافٹر چیلنج' کے پہلے سیزن میں شرکت کے بعد راجو سریواستو(Raju Srivastava) کو ملی وہ کسی اور کو نہیں ملی۔ اس کے بعد راجو نے کبھی پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا۔

    • Share this:
      Net Worth Of Raju Srivastava: گجودھر بھیا کے نام سے کامیڈی کی دنیا میں شہرت حاصل کرنے والے راجو شریواستو کئی دنوں سے اسپتال میں داخل ہیں۔ کامیڈین ہسپتال میں زندگی اور موت سے لڑائی لڑ رہے ہیں۔ اسٹینڈ اپ کامیڈی سے شائقین کے دلوں میں جگہ بنانے والے راجو سریواستو (Raju Srivastava) نے کئی بالی ووڈ فلموں میں بھی اداکاری کی۔ راجو سریواستو نے یہ مقام اپنی محنت کے بل بوتے پر بنایا ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ گجودھر بھیا کی کل مالیت کیا ہے۔

      میڈیا رپورٹس کے مطابق راجو سریواستو اپنے ہر اسٹیج شو کے لیے 4 سے 5 لاکھ روپے کی بھاری فیس لیتے ہیں۔ اس کے ساتھ راجو شریواستو اشتہارات، میزبانی اور فلموں سے بھی کماتے ہیں۔ رپورٹس کے مطابق راجو شریواستو کی کل دولت 20 کروڑ روپے ہے۔ اس کے ساتھ راجو سریواستو کا اپنا پرتعیش گھر بھی ہے۔ ان کے لیے تمام سہولیات ان کے گھر میں موجود ہیں۔ اس کے ساتھ کانپور میں ان کا اپنا گھر بھی ہے۔

      کار کلیکشن
      راجو شریواستو شاندار کاروں کے بھی بہت شوقین ہیں۔ ان کے پاس کار کا بہترین کلیکشن ہے۔ ان کے کار قافلے میں انووا، بی ایم ڈبلیو3، اور آدی کیو7 جیسی مہنگی گاڑیاں شامل ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Priyanka Chopraآخر26تاریخ کو کس بات کا اعلان کرنے والی ہیں، فینس تجسس میں

      یہ بھی پڑھیں:
      جب بھری محفل میںVidya Balanنے شاہ رُخ کی بولتی کردی تھی بند،سب کے سامنے پوچھاتھا یہ سوال

      راجو شریواستو کا کرئیر
      راجو شریواستو نے آمدنی اٹھنی خرچہ روپیہ(Aamdani Atthanni Kharcha Rupaiya)، میں پریم کی دیوانی ہوں(Main Prem Ki Diwani Hoon) اور قیدی (Qaidi) جیسی فلموں میں کام کیا ہے۔ اس کے ساتھ انہوں نے ٹی وی شو شکتیمان میں بھی کام کیا لیکن جو شہرت اسٹینڈ اپ کامیڈی شو 'دی گریٹ انڈین لافٹر چیلنج' کے پہلے سیزن میں شرکت کے بعد راجو سریواستو(Raju Srivastava) کو ملی وہ کسی اور کو نہیں ملی۔ اس کے بعد راجو نے کبھی پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: