உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Raju Srivastava: کامیڈین راجو سریواستو اب بھی نازک حالت میں! آئی سی یو میں شریک

    انہیں حال ہی میں انڈیا کے لافٹر چیمپئن میں بطور مہمان خصوصی دیکھا گیا تھا۔

    انہیں حال ہی میں انڈیا کے لافٹر چیمپئن میں بطور مہمان خصوصی دیکھا گیا تھا۔

    دریں اثنا شیکھر سمن (Shekhar Suman) نے ٹویٹر پر شیئر کیا کہ راجو سریواستو کی صحت بہتر ہو رہی ہے اور ان کے اعضاء کام کر رہے ہیں۔ انہوں نے لکھا کہ راجو کے بارے میں ان کے افراد خاندان نے بتایا کہ ان کے اعضاء معمول کے مطابق کام کر رہے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Hyderabad | Maharashtra | Kolkata
    • Share this:
      مشہور کامیڈین راجو سریواستو (Raju Srivastava) اب بھی آئی سی یو میں اور وینٹی لیٹر پر ہیں۔ راجو سریواستو کو 10 اگست کو دل کا دورہ پڑا۔ ان کی صحت کئی اتار چڑھاؤ سے گزر رہی ہے۔ ذرائع کے مطابق ان کی حالت اب بھی سنگین ہے۔ وہ نئی دہلی کے ایمس اسپتال (AIIMS hospital) میں زیر علاج ہیں۔

      ایمس کے ڈائریکٹر رندیپ گلیریا کے مطابق راجو سریواستو اب بھی آئی سی یو میں ہیں۔ جب کہ لاکھوں لوگ ان کی تیزی سے صحت یابی کے لیے دعا گو ہیں۔ ڈائریکٹر نے مزید تبصرہ کرنے سے انکار کرتے ہوئے کہا کہ یہ ان کا ذاتی معاملہ ہے۔ رندیپ گلیریا ہماچل پردیش یونیورسٹی میں ایک تقریب میں شرکت کے لیے شملہ میں تھے جہاں انھیں انسٹی ٹیوٹ کے ایک نامور سابق طالب علم کے طور پر اعزاز سے نوازا گیا۔ راجو شریواستو کی صحت کے علاوہ انہوں نے بڑھتے ہوئے کووڈ۔19 کیسز اور ڈولو تنازعہ کے بارے میں بات کی۔

      دریں اثنا شیکھر سمن (Shekhar Suman) نے ٹویٹر پر شیئر کیا کہ راجو سریواستو کی صحت بہتر ہو رہی ہے اور ان کے اعضاء کام کر رہے ہیں۔ انہوں نے لکھا کہ راجو کے بارے میں ان کے افراد خاندان نے بتایا کہ ان کے اعضاء معمول کے مطابق کام کر رہے ہیں۔ اگرچہ ابھی بھی بے ہوش ہے، ڈاکٹر کا کہنا ہے کہ وہ بتدریج بہتر ہو رہے ہیں۔ کل راجو کے چھوٹے بھائی دیپو سریواستو نے مداحوں کو یہ بتانے کے لیے ایک ویڈیو شیئر کی کہ چیزیں آہستہ آہستہ بہتر ہو رہی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      راجو سریواستو ایک مقبول کامیڈین ہیں جو کئی کامیڈی شوز کا حصہ رہ چکے ہیں۔ سریواستو دی گریٹ انڈین لافٹر چیلنج، کامیڈی سرکس، دی کپل شرما شو، شکتیمان اور دیگر کا حصہ تھے۔ کامیڈین راجو سریواستو نے بالی ووڈ کی فلموں میں بھی کام کیا جیسے میں نے پیار کیا، تیزاب، بازیگر وغیرہ۔ انہیں حال ہی میں انڈیا کے لافٹر چیمپئن میں بطور مہمان خصوصی دیکھا گیا تھا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: