உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Rakhi Sawant Video:وکی کوشل-نورا فتیحی کے گانے’پچھتاؤگے‘پرراکھی نے کیا زبردست ڈانس، ویڈیو دیکھ کر رہ جائیں گے دنگ

     راکھی ساونت کا نیا ڈانس ویڈیو ہوا وائرل۔

    راکھی ساونت کا نیا ڈانس ویڈیو ہوا وائرل۔

    Rakhi Sawant Video: راکھی ساونت نے کچھ عرصہ قبل اپنی یہ ویڈیو انسٹاگرام پر شیئر کی تھی۔ راکھی کا یہ ویڈیو چند ہی منٹوں میں سوشل میڈیا پر وائرل ہو گیا تھا۔ اس ویڈیو کو اب تک ہزاروں لوگ پسند کر چکے ہیں۔

    • Share this:
      Rakhi Sawant Video:بالی ووڈ اداکارہ راکھی ساونت انڈسٹری میں ایک الگ پہچان رکھتی ہیں۔ راکھی ساونت کا ویڈیو ہمیشہ اپنے بے باک انداز کی وجہ سے سرخیوں میں رہتا ہے۔ راکھی اکثر اپنے انداز سے لوگوں کو محظوظ کرتی نظر آتی ہیں۔ انسٹاگرام پر راکھی ساونت کے فالوورز کی فہرست بھی کافی مضبوط ہے۔ اسی دوران اداکارہ کی ایک ویڈیو (Rakhi Sawant Video) سامنے آئی ہے جو سوشل میڈیا پر کافی وائرل ہو رہی ہے۔

      دراصل، راکھی ساونت اپنے بارے میں مداحوں میں کریز کو برقرار رکھنے کا ایک بھی موقع نہیں چاہتی۔ حقیقی زندگی ہو یا ریل، اداکارہ نے ہر جگہ اپنا دبدبہ برقرار رکھا ہے۔ راکھی ساونت سوشل میڈیا پر کافی ایکٹو رہتی ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ اداکارہ کی آئے روز نئی تصاویر اور ویڈیوز وائرل ہوتی رہتی ہیں۔

      راکھی ساونت نے اپنی تازہ ترین ویڈیو انسٹاگرام پر شیئر کی ہے۔ اس ویڈیو میں اداکارہ وکی کوشل اور نورا فتحی کے مشہور ویڈیو گانے 'پچھتاوگے' پر شاندار ڈانس کرتی نظر آرہی ہیں۔ ویڈیو میں راکھی ساونت کے لُک کے بارے میں بات کرتے ہوئے، اداکارہ گلابی رنگ میں آف شولڈر پنک ون پیس ڈریس پہنے نظر آرہی ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by TAHIR JASUS007 (@tahirjasus)





      یہ بھی پڑھیں:
      Saif Kareena:جب اکشے کوپتہ چلی تھی سیف-کرینہ کے افیئرکی بات،تب کھلاڑی نے دی تھی یہ صلاح!

      یہ بھی پڑھیں:
      Jennifer Winget On Marriage:فیملی کے خلاف جاکر جینفر وینگیٹ نے کی تھی کرن گروور سے شادی

      راکھی ساونت نے کچھ عرصہ قبل اپنی یہ ویڈیو انسٹاگرام پر شیئر کی تھی۔ راکھی کا یہ ویڈیو چند ہی منٹوں میں سوشل میڈیا پر وائرل ہو گیا تھا۔ اس ویڈیو کو اب تک ہزاروں لوگ پسند کر چکے ہیں۔ بتادیں کہ حال ہی میں راکھی ساونت کو پاپارازی کے سامنے مذاق کرتے ہوئے بے بی بمپ شو کرتے دیکھا گیا تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: