உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    راکھی ساونت کےBFعادل کو سابقہ گرل فرینڈ سے مل رہی دھمکیاں،اداکارہ نے کہا-ہماری زندگی خراب کردی ہے

    راکھی کے بوائے فرینڈ عادل کو سابقہ گرل فرینڈ سے مل رہی ہیں جان سے مارنے کی دھمکیاں۔

    راکھی کے بوائے فرینڈ عادل کو سابقہ گرل فرینڈ سے مل رہی ہیں جان سے مارنے کی دھمکیاں۔

    راکھی ساونت نے یہ بھی انکشاف کیا کہ ابھی تک عادل کے گھر والوں کو ان کے رشتے کے بارے میں کچھ معلوم نہیں ہے۔ راکھی نے کہا، ’’مجھے عادل پر بھروسہ ہے اور میں جانتی ہوں کہ وہ مجھے دھوکہ نہیں دے گا۔ مجھے امید ہے کہ چیزیں کام کرتی ہیں۔

    • Share this:
      Rakhi Sawant On Adil Khan: 'بگ باس' فیم اداکارہ راکھی ساونت کی ذاتی زندگی آئے دن سرخیوں میں رہتی ہے۔ کبھی اچانک شادی، کبھی بریک اپ اور کبھی محبت کا معاملہ، وہ ہمیشہ سرخیوں میں رہے ہیں۔ ان دنوں وہ میسور کے بزنس مین عادل خان درانی کو ڈیٹ کر رہی ہیں۔ دونوں کو اکثر رومانوی لمحات شیئر کرتے ہوئے دیکھا جاتا ہے، لیکن ایسا لگتا ہے کہ ان دنوں ان کے درمیان سب کچھ ٹھیک نہیں ہے۔

      راکھی ساونت-عادل درانی کے درمیان سابقہ گرل فرینڈ کی انٹری
      دراصل راکھی ساونت نے انکشاف کیا ہے کہ ان کے اور عادل کے درمیان تعلقات ٹھیک نہیں ہیں۔ ایسا عادل کی سابقہ ​​گرل فرینڈ کی وجہ سے ہو رہا ہے۔ راکھی نے کہا، ’عادل کی سابقہ ​​گرل فرینڈ نے ہماری زندگی خراب کر دی ہے۔‘اداکارہ کا کہنا ہے کہ وہ عادل کو مسلسل فون کر کے جان سے مارنے کی دھمکیاں دے رہی ہے۔ یہی نہیں ان کی سابق گرل فرینڈ نے الزام لگایا ہے کہ عادل اداکارہ کو دھوکہ دے رہے ہیں۔

      عادل کے ساتھ رشتوں پر راکھی ساونت کا انکشاف
      راکھی ساونت نے کہا، "میں عادل سے پیار کرتی ہوں اور میں جانتی ہوں کہ وہ بھی مجھ سے پیار کرتے ہیں۔ تاہم، ابھی ہمارے درمیان سب کچھ ٹھیک نہیں چل رہا ہے۔ عادل کی سابقہ ​​گرل فرینڈ نے ہماری زندگی خراب کر دی ہے۔ ہر دوسرے دن وہ انہیں کال کرتی ہے اور خود کو مارنے یا کچھ نجی ویڈیوز شیئر کرنے کی دھمکی دیتی ہے۔ وہ مجھے بھی فون کرتی ہے اور کہتی ہے، 'عادل تمہیں استعمال کر رہا ہے اور وہ اب بھی مجھ سے پیار کرتا ہے۔' اس وجہ سے ہم بہت پریشان ہیں۔ ہم اس پر مسلسل بحث کر رہے ہیں۔ مجھے نہیں معلوم کہ اب کیا کرنا ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ میں محبت کے معاملے میں بدقسمت ہوں۔‘

      یہ بھی پڑھیں:

      Munawar Faruqui Kaala Jaadu:منور فاروقی کے نئے اسٹینڈپ کامیڈی’کالاجادو‘کا ٹریلر آیا سامنے

      یہ بھی پڑھیں:

      باکس آفس پر پاکستانی فلموں کا دھمال!Mahira KhanاورMehwish Hayat کا چلا جادو

      راکھی کے ساتھ رشتے کی سچائی نہیں جانتی عادل کی فیملی
      راکھی ساونت نے یہ بھی انکشاف کیا کہ ابھی تک عادل کے گھر والوں کو ان کے رشتے کے بارے میں کچھ معلوم نہیں ہے۔ راکھی نے کہا، ’’مجھے عادل پر بھروسہ ہے اور میں جانتی ہوں کہ وہ مجھے دھوکہ نہیں دے گا۔ مجھے امید ہے کہ چیزیں کام کرتی ہیں۔ میں ناکام رشتہ نہیں رکھ سکتی۔ میں عادل سے خوش ہوں لیکن شاید کسی کی انہیں نظر لگ گئی ہے۔ ان کے گھر والوں کو ابھی تک ہمارے رشتے کا علم نہیں ہے اور کچھ لوگ انہیں میری ویڈیوز بھیجتے رہتے ہیں۔ میں کامیڈی کرتی ہوں اور چھوٹے کپڑے پہنتی ہوں کیونکہ یہی میری آمدنی کا ذریعہ ہے لیکن کچھ لوگ اسے میرے خلاف استعمال کرتے ہیں جو کہ غلط ہے۔ میں ابھی شادی کرنا چاہتی ہوں اور ایک خوشگوار زندگی چاہتا ہوں۔‘
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: