உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Rakhi Sawant نے IIFAسے شیئر کی ایسی تصویر، لوگ کہنے لگے-’آپ کے جلوے ہیں،ورنہ۔۔۔‘

     راکھی ساونت کی تازہ تصویر ہوئی وائرل۔

    راکھی ساونت کی تازہ تصویر ہوئی وائرل۔

    Rakhi Sawant Shera Photo: سلمان کے دل میں راکھی کے لیے سافٹ کارنر ہونا جگ ظاہر ہے۔ یہ راکھی کے بگ باس میں شامل ہونے کے دوران دیکھا گیا ہے۔ ایسے میں راکھی کے سلمان کے پسندیدہ باڈی گارڈ شیرا کے ساتھ بھی اچھے تعلقات ہونا لازمی ہے۔

    • Share this:
      Rakhi Sawant Shera Photo:راکھی ساونت آج کسی پہچان کی محتاج نہیں ہیں۔ پاپولرٹی کے معالے میں اچھی اچھی ہیروئینوں کو مات دینے میں آگے ہیں۔ راکھی جو بھی کرتی ہیں، خبر آگ کی طرح پھیل ہی جاتی ہے۔ آج کے ان کے جلوے کے کیا ہی کہنے۔۔۔ ایسا ہم نہیں راکھی کے فینس کہہ رہے ہیں۔ چلیے پورا ماجرہ سمجھاتے ہیں۔

      سلمان خان کے باڈی گارڈ کے ساتھ دئیے پوز
      دراصل، آپ کو تو پتہ ہے کہ ابوظہبی میں منعقدہ آئیفا ایوارڈز میں بالی ووڈ ستاروں کی خوب دھوم رہی۔ اب راکھی بھلے ہی کوئی فلم نہ کر رہی ہو، لیکن وہ ہر جگہ پہنچ جاتی ہے۔ راکھی بھی اپنے بوائے فرینڈ عادل کے ساتھ شو میں شرکت کرتی نظر آئیں۔ فوٹوگرافروں کے لیے مختلف لباس میں پوز دئیے، لیکن راکھی اس وقت اپنی ایک تازہ تصویر کے ساتھ سوشل میڈیا پر چھائی ہوئی ہیں۔ اب اگر یہ تصویر سلمان خان کے باڈی گارڈ شیرا کے ساتھ ہے تو بحث عام ہونا لازمی ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Rakhi Sawant (@rakhisawant2511)





      فوٹو اور فینس کررہے ہیں مزیدار کمنٹس
      راکھی اپنے انسٹا اکاؤنٹ سے شیرا کے ساتھ ایک زبردست تصویر شیئر کرکے بہت زیادہ چھائی ہوئی ہیں۔ لوگ اس تصویر کو بہت پسند کر رہے ہیں اور بہت سے کمنٹس آ رہے ہیں۔ تصویر شیئر کرتے ہوئے راکھی نے لکھا، 'مائی بردر شیرا راک اسٹار'۔ اس پر ایک فین نے لکھا ہے، 'راکھی میم آلویز راک'۔ ساتھ ہی ایک اور فینس نے یہاں تک لکھا کہ 'آپ کے جلوے ہیں، ورنہ اتنی ہمت کسی کی نہیں ...' حالانکہ ایک اور فین نے راکھی کے لباس پر کمنٹ کرتے ہوئے لکھا، 'ساری ٹو سے، بٹ آپ کا یہ ڈریس اچھا نہیں ہے‘۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Sara Ali Khan on Vicky Kaushal:جانیے وکی کوشل کی کیوں دیوانی ہوئی سارہ علی خان

      یہ بھی پڑھیں:
      Saif Amrita Divorce:سیف سے طلاق کے بعد اس وجہ سے امرتاسنگھ نے نہیں کی تھی دوسری شادی

      سلمان کے ساتھ ہیں راکھی کے اچھے تعلقات
      آپ کو بتادیں کہ سلمان کے دل میں راکھی کے لیے سافٹ کارنر ہونا جگ ظاہر ہے۔ یہ راکھی کے بگ باس میں شامل ہونے کے دوران دیکھا گیا ہے۔ ایسے میں راکھی کے سلمان کے پسندیدہ باڈی گارڈ شیرا کے ساتھ بھی اچھے تعلقات ہونا لازمی ہے۔ آئیفا ایوارڈز سے راکھی کی ایک ویڈیو بھی منظر عام پر آئی ہے، جس میں سلمان سے ان کی محبت ایک بار پھر جھلکا ہے۔ اس ویڈیو میں راکھی خود سے بڑا ایوارڈ اٹھاتی نظر آرہی ہیں اور کہتی ہیں کہ بگ باس ہوسٹ کرنے اور سبھی فلموں کے لئے بیس ایکٹر کا ایوارڈ سلمان خان کو جاتا ہے۔ اس پر بھی لوگ خوب کمنٹس کر رہے ہیں۔ بعض نے انہیں سلمان کا بھکت بتادیا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: