உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Rakhi Sawant Removes Tatto:سابقہ شوہر کے۔ریتیش کے نام کا ٹیٹو راکھی نے ہٹوایا، کہا-تم میری زندگی اور جسم سے۔۔۔

    اداکارہ راکھی ساونت اپنے Ex شوہر ریتیش کے ساتھ۔ تصویر : ویرل بھیانی

    اداکارہ راکھی ساونت اپنے Ex شوہر ریتیش کے ساتھ۔ تصویر : ویرل بھیانی

    Rakhi Sawant Removes Tatto: راکھی کے مداحوں نے ویڈیو کے کمنٹ باکس میں راکھی کے لیے اپنی ہمدردی اور تشویش کا اظہار کیا ہے۔ ایک مداح نے تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ "مام آپ خود اتنی مضبوط ہیں کہ آپ کو کسی کے آشیرواد کی ضرورت نہیں ہے۔" ایک اور پرستار نے کہا، "آپ بہترین کے مستحق ہیں!"

    • Share this:
      Rakhi Sawant Removes Tatto:اداکارہ راکھی ساونت نے اپنے سابق شوہر رتیش کے نام کا ٹیٹو ہمیشہ کے لیے ہٹا دیا ہے۔ راکھی ساونت نے رتیش کو اپنے شوہر کے طور پر بگ باس 15 کے ایک مدمقابل کے طور پر متعارف کرایا تھا، جہاں یہ انکشاف ہوا تھا کہ رتیش پہلے سے شادی شدہ تھے جب وہ راکھی کے ساتھ شادی کے بندھن میں بندھے تھے۔ راکھی اور رتیش کی شادی 2019 میں ہوئی تھی اور اس سال فروری میں راکھی نے طلاق کا اعلان کیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Shehnaaz Gill Bollywood Debut:سلمان کی فلم کبھی عید کبھی دیوالی سے ہوگا شہناز کا ڈیبیو؟

      ویڈیو میں راکھی نے اپنے مداحوں کے ساتھ رتیش کا ٹیٹو ہٹانے کا فیصلہ شیئر کیا اور پھر ٹیٹو آرٹسٹ کا تعارف کرایا۔ فریم میں دو اور افراد ہیں کیونکہ گروپ ایک مرر سیلفی لے رہا ہوتا ہے۔ راکھی کے کیمرے میں یہ سارا واقعہ ریکارڈ ہو رہا ہے۔ جیسے ہی وہ فنکاروں کے سامنے بیٹھتی ہیں، راکھی کہتی ہیں، "آج میں اپنا رتیش کا ٹیٹو نکلوانے جا رہی ہوں۔" ویڈیو میں راکھی درد سے کراہتی ہوئی بھی نظر آ رہی ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Rakhi Sawant (@rakhisawant2511)





      ٹیٹو کو ہٹانے کے عمل میں، راکھی نے آگے کہا، "شادی کے تین سال.. رتیش، تم ہمیشہ کے لیے میری زندگی اور میرے جسم سے نکل گئے ہو۔ محبت میں پاگل ہو کر زندگی میں کبھی بھی ٹیٹو نہیں بنوانا چاہیے۔ پھر اسے چھوڑنا بہت مشکل ہو جاتا ہے۔" راکھی کو تکلیف میں دیکھ کر ان کے مداح بہت دکھی ہوئے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Salman Khan نے جب ریلیشن شپ اسٹیٹس کو لے کر توڑی تھی خاموشی، کہہ دی تھی یہ بڑی بات

      راکھی کے مداحوں نے ویڈیو کے کمنٹ باکس میں راکھی کے لیے اپنی ہمدردی اور تشویش کا اظہار کیا ہے۔ ایک مداح نے تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ "مام آپ خود اتنی مضبوط ہیں کہ آپ کو کسی کے آشیرواد کی ضرورت نہیں ہے۔" ایک اور پرستار نے کہا، "آپ بہترین کے مستحق ہیں!" ایک مداح نے لکھا، 'صحیح کیا آپ نے دیدی۔ ایک اور تبصرہ لکھا، "اچھا فیصلہ راکھی میڈم۔" راکھی نے بگ باس 14 میں شرکت کی اور رتیش سے درخواست کی کہ وہ اپنی شادی کے بارے میں کھل کر سامنے آئیں۔ کئی بار منت سماجت کرنے کے بعد بھی رتیش نہیں مانا۔ بگ باس 15 میں ہی راکھی آخر کار اپنے شوہر کو عوام سے متعارف کروانے میں کامیاب ہوگئیں۔ یہاں تک کہ وہ ان کے ساتھ شو میں شامل ہوئے۔

      لیکن معاملات اس وقت بدصورت ہو جاتے ہیں جب راکھی کو پتہ چلتا ہے کہ رتیش پہلے سے شادی شدہ ہیں اور راکھی سے شادی کرنے سے پہلے اس نے اپنی پہلی بیوی کو طلاق بھی نہیں دی ہے، اس کی پہلی بیوی سے ایک بچہ بھی ہے۔ راکھی کو اس حقیقت کے بارے میں جان کر بہت دکھ ہوا اور اس نے 15 فروری 2022 کو رتیش سے علیحدگی کا اعلان کیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: