உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    نا 14اپریل نا17 اپریل۔۔۔ اس تاریخ کو سات پھیرے لیں گے رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ

    اس تاریخ کو ہوگی رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ کی شادی۔

    اس تاریخ کو ہوگی رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ کی شادی۔

    شادی کے بعد عالیہ اپریل کے وسط میں شوٹنگ کے لیے امریکہ جائیں گی۔ عالیہ بھٹ بھی بالی ووڈ کے باقی ستاروں کی طرح ہالی ووڈ میں ڈیبیو کرنے کو تیار ہیں۔ اداکارہ ہالی ووڈ فلم ہارٹ آف اسٹون میں نظر آنے والی ہیں۔

    • Share this:
      Ranbir-Alia Wedding:گزشتہ ایک سال میں فلم اور ٹی وی کی دنیا کی کئی مشہور شخصیات شادی کے بندھن میں بندھ گئیں ہیں لیکن لوگ اس انتظار میں تھے کہ بالی ووڈ اداکار رنبیر کپور اور اداکارہ عالیہ بھٹ کب شادی کریں گے۔ گزشتہ چند سالوں میں کئی بار ان کی شادی کی خبریں وائرل ہوئیں، یہاں تک کہ شادی کی تصویر اور کارڈ بھی وائرل ہوئے لیکن ہر بار یہ خبر غلط نکلی۔ لیکن اس بار اس خبر پر مہر لگتی نظر آرہی ہے۔ خبریں ہیں کہ عالیہ اور رنبیر اپریل میں ہی شادی کرنے والے ہیں۔

      میڈیا رپورٹس کے مطابق شادی کی رسومات 13 اپریل سے شروع ہوں گی۔ جس کے لیے تمام ذمہ داریاں ویڈنگ پلانر کو سونپ دی گئی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی شادی سے پہلے کی تقریب 13 اپریل سے شروع ہو کر 16 اپریل تک جاری رہے گی اور 17 اپریل کو یہ جوڑا شادی کے بندھن میں بندھ جائے گا۔ لیکن اب دونوں کی شادی سے متعلق نئی خبریں سامنے آ رہی ہیں، پنک ولا کی خبر کے مطابق عالیہ-رنبیر نہ تو 14 کو شادی کر رہے ہیں اور نہ ہی 17 اپریل کو بلکہ دونوں 15 اپریل کو ہی سات پھیرے لیں گے۔ شادی پنجابی رسم و رواج کے مطابق ہوگی، دونوں کی شادی صبح 2 سے 4 بجے کے درمیان ہوگی، یعنی 16 اپریل کی صبح دونوں پھیرے لگائیں گے۔ ورمالا کے بعد جوڑا خود اپنی شادی کی تصاویر میڈیا کو دے دیں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ریکھا اور امیتابھ کو لے کر چل رہی باتوں سے پریشان جیا نے اُٹھایا تھا یہ بڑا قدم

      بھٹ خاندان اور کپور خاندان دونوں اس تقریب کو خاندان تک ہی محدود رکھنا چاہتے ہیں۔ اس لیے عالیہ اور رنبیر کے خاندان کے افراد اور قریبی لوگ سنگیت، مہندی اور ہلدی کی رسومات میں حصہ لیں گے۔ تمام تقریبات آر کے ہاؤس میں ہوں گی اور شادی بھی اسی طرح ہوگی۔ رپورٹ کے مطابق عالیہ بھٹ رنبیر کے ساتھ سات پھیرے لگانے کے بعد ہالی ووڈ فلم کی شوٹنگ شروع کریں گی۔ کہا جا رہا ہے کہ عالیہ مئی کے مہینے میں ہالی وڈ فلم کی شوٹنگ کرنے جا رہی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      شردھاآریہ اوراُن کے شوہرراہل ناگل کی عمرمیں ہے اتنا فرق، پھر بھی رشتے میں ہے بے شمار پیار

      شادی کے بعد عالیہ اپریل کے وسط میں شوٹنگ کے لیے امریکہ جائیں گی۔ عالیہ بھٹ بھی بالی ووڈ کے باقی ستاروں کی طرح ہالی ووڈ میں ڈیبیو کرنے کو تیار ہیں۔ اداکارہ ہالی ووڈ فلم ہارٹ آف اسٹون میں نظر آنے والی ہیں۔ اس فلم میں ان کے ساتھ ونڈر ویمن فیم گیل گڈوٹ بھی نظر آئیں گی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: