உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ranbir Kapoor Alia Bhatt Wedding: اپریل کے دوسرے ہفتے میں شادی کرنے والے ہیں رنبیر کپور-عالیہ بھٹ، رندھیر کپور نے دیا یہ جواب!

    جلد شادی کے بندھن میں بندھیں گے رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ۔

    جلد شادی کے بندھن میں بندھیں گے رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ۔

    میڈیا رپورٹس پر یقین کیا جائے تو رنبیر اور عالیہ کی شادی ہو چکی ہوتی لیکن پہلے کام کی کمٹمنٹ پھر کورونا انفیکشن کی وجہ سے ملک گیر لاک ڈاؤن کی وجہ سے یہ شادی ملتوی کر دی گئی۔ تاہم ایک بار پھر رنبیر اور عالیہ سرخیوں میں آگئے ہیں۔

    • Share this:
      Ranbir Kapoor Alia Bhatt Wedding: رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ ایک سنجیدہ رشتے میں ہیں اور ان کے مداح ان کی شادی کا طویل عرصے سے انتظار کر رہے ہیں۔ میڈیا رپورٹس پر یقین کیا جائے تو رنبیر اور عالیہ کی شادی ہو چکی ہوتی لیکن پہلے کام کی کمٹمنٹ پھر کورونا انفیکشن کی وجہ سے ملک گیر لاک ڈاؤن کی وجہ سے یہ شادی ملتوی کر دی گئی۔ تاہم ایک بار پھر رنبیر اور عالیہ سرخیوں میں آگئے ہیں۔ دراصل کچھ میڈیا رپورٹس میں یہ دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ دونوں اپریل کے دوسرے ہفتے میں شادی کرنے والے ہیں۔ بتایا جا رہا ہے کہ رنبیر-عالیہ فائیو اسٹار ہوٹل کے بجائے آر کے ہاؤس میں ہی شادی کرنے جا رہے ہیں۔

      میڈیا نے اس بارے میں اداکار رندھیر کپور سے بھی بات کی ہے جو رنبیر کے چچا ہیں۔ عالیہ سے شادی کی خبروں پر اپنا ردعمل دیتے ہوئے رندھیر نے کہا کہ وہ خود اس وقت ممبئی میں نہیں ہیں اور انہوں نے اس شادی کے بارے میں کچھ نہیں سنا ہے۔ رندھیر کے مطابق اگر اتنی بڑی شادی ان کے گھر میں ہونے والی تھی تو کوئی انہیں ضرور فون کرکے اس کے بارے میں بتاتا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      آخر کیوں 15 سال کی عمر میں ہی ٹی وی کی پاپولر ایکٹریس پوجا بنرجی نے چھوڑ دیا تھا گھر!

      تاہم رندھیر کی طرح مشہور مہندی آرٹسٹ وینا ناگدا نے بھی رنبیر-عالیہ کی شادی کی خبروں پر اپنا ردعمل دیا ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ وینا اداکارہ عالیہ بھٹ کے بہت قریب مانی جاتی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      میناکشی شیشادری نے اس وجہ سے کرئیر کی اونچائیوں پر رہتے ہوئے چھوڑی Industry

      وینا کا کہنا ہے کہ وہ خود کچھ دن پہلے عالیہ سے ملی تھیں لیکن انہیں اس شادی کے بارے میں کوئی اطلاع نہیں ہے۔ آپ کو بتادیں کہ انڈسٹری کے مشہور جوڑوں میں سے ایک رنبیر-عالیہ ایان مکھرجی کی فلم 'براہمسترا' میں ایک ساتھ نظر آنے والے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: