உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ranveer Singh Row:نہیں تھم رہا رنویر سنگھ کے فوٹوشوٹ پر ہنگامہ، اب کولکاتہ ہائی کورٹ میں دائر ہوئیPIL

    رنویر سنگھ کی مشکلیں کم ہونے کا نہیں لے رہی ہیں نام۔

    رنویر سنگھ کی مشکلیں کم ہونے کا نہیں لے رہی ہیں نام۔

    Ranveer Singh Controversial Photoshoot: رنویر سنگھ کے اس فوٹو شوٹ کو لے کر تنازعہ تھمنے کا نام نہیں لے رہا ہے۔ جس کے تحت کولکتہ ہائی کورٹ میں دائر اس پی آئی ایل نے رنویر سنگھ کی مشکلات میں ایک بار پھر اضافہ کر دیا ہے۔

    • Share this:
      Ranveer Singh Controversial Photoshoot: ہندی سنیما کے مشہور فنکار رنویر سنگھ (Ranveer Singh) نے گزشتہ ماہ ایسا فوٹو شوٹ کرایا تھا جس کے بعد ہر طرف سنسنی پھیل گئی تھی۔ رنویر سنگھ کے بغیر کپڑوں کے اس متنازعہ فوٹو شوٹ نے ایک نئے تنازع کو جنم دے دیا۔ اس کے بعد سے، رنویر سنگھ کے اس فوٹو شوٹ کے بارے میں کچھ اپ ڈیٹس آتے رہتے ہیں۔ اب خبریں آرہی ہیں کہ رنویر سنگھ کے متنازعہ فوٹو شوٹ (Ranveer Singh Photoshoot) کو لے کر کولکتہ ہائی کورٹ میں مفاد عامہ کی عرضی (PIL) دائر کی گئی ہے۔

      رنویر سنگھ کے فوٹوشوٹ کے خلاف پی آئی ایل دائر
      غور طلب ہے کہ رنویر سنگھ کے اس فوٹو شوٹ کو لے کر تنازعہ تھمنے کا نام نہیں لے رہا ہے۔ جس کے تحت کولکتہ ہائی کورٹ میں دائر اس پی آئی ایل نے رنویر سنگھ کی مشکلات میں ایک بار پھر اضافہ کر دیا ہے۔ ٹائمز آف انڈیا میں شائع خبر کے مطابق کولکتہ میں مقیم وکیل نازیہ الٰہی خان نے یہ پی آئی ایل دائر کی ہے۔ نازیہ کے مطابق رنویر سنگھ کے اس فوٹو شوٹ کی یہ تصاویر بالکل فحش ہیں۔ اس طرح کے فوٹو شوٹ کا کولکتہ کے بہت سے لوگوں اور نابالغوں پر برا اثر پڑے گا۔ اس تصویر کو فوری طور پر میگزین سے ہٹایا جائے، ساتھ ہی ساتھ 23 جولائی کو رنویر کا فوٹو شوٹ کرنے والے بین الاقوامی میگزین کی تمام کاپیاں بھی فوری طور پر ضبط کی جائیں۔ یہی نہیں رنویر سنگھ کی ان تصاویر کو کولکتہ کی تمام ویب سائٹس سے بلاک کر دیا جائے۔ اس پی آئی ایل کی مدد سے نازیہ نے ہائی کورٹ، مغربی بنگال حکومت اور حکام سے درخواست کے طو رپر اپنی بات رکھی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Jennifer Wingetاس مشہور ایکٹر کی کرنا چاہتی تھیں پٹائی، وجہ جان کر حیران رہ جائیں گے آپ

      یہ بھی پڑھیں:
      Janhvi Kapoor Video:منیش ملہوترا کی ڈیزائنر بلیک ساڑھی میں جھانوی کپور نے لوٹی محفل

      مصیبت میں رنویر سنگھ
      یہ پہلا موقع نہیں ہے جب رنویر سنگھ کا نام بغیر کپڑوں کے متنازعہ فوٹو شوٹ کے لیے آیا ہو۔ گزشتہ ماہ رنویر سنگھ کے خلاف ممبئی پولیس اسٹیشن میں خواتین کے جذبات کو ٹھیس پہنچانے پر اس فوٹو شوٹ کے حوالے سے ایف آئی آر کا مطالبہ کرنے والا خط بھیجا گیا تھا۔ اس کے علاوہ رنویر کے اس فوٹو شوٹ کے خلاف ملک کے مختلف حصوں میں کافی ہنگامہ ہوا تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: