உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Rashmika Mandanna:رشمیکا مندانا کے اسVideo پر یقیناً دل ہار بیٹھیں گے آپ

    رشمیکا مندانانے شیئر کیا اپنا کیوٹ ویڈیو۔

    رشمیکا مندانانے شیئر کیا اپنا کیوٹ ویڈیو۔

    Rashmika Mandanna Video: پشپا (Pushpa)کی اداکارہ رشمیکا کی اس ویڈیو سے آپ آسانی سے اندازہ لگا سکتے ہیں کہ یہ کسی فلم یا اشتہار کی شوٹنگ کا سیٹ ہے جہاں رشمیکا مندانا اپنے پالتو کتے کو ساتھ لے کر آئی ہیں۔

    • Share this:
      Rashmika Mandanna Video: ساؤتھ سنیما کی سوپر اسٹار اداکاراؤں میں سے ایک رشمیکا مندانا(Rashmika Mandanna) آئے دن سوشل میڈیا پر سرخیوں میں بنی رہتی ہیں۔ کبھی اپنے دلکش انداز اور کبھی اپنے قاتلانہ لُک کی وجہ سے رشمیکا موضوع بحث رہتی ہیں۔ حال ہی میں رشمیکا مندانا نے انٹرنیٹ پر ایک نئی ویڈیو شیئر کی ہے، جس میں رشمیکا اپنے پالتو کتے 'اورا' کے ساتھ نظر آ رہی ہیں۔ رشمیکا مندانا کی یہ پیاری ویڈیو دیکھ کر آپ کا دل ضرور پگھل جائے گا۔

      دل کو چھو جائے گا رشمیکا مندانا کا یہ ویڈیو
      رشمیکا مندانا اپنے پالتو کتے سے کتنی محبت کرتی ہیں یہ سب جانتے ہیں۔ اس درمیان، رشمیکا مندانا نے حال ہی میں اپنے آفیشل انسٹاگرام ہینڈل پر ایک تازہ ترین ویڈیو شیئر کی ہے۔ اس ویڈیو میں آپ دیکھ سکتے ہیں کہ کس طرح رشمیکا اپنے پالتو کتے سے پیار کرتی نظر آ رہی ہیں۔ اس میں کوئی دورائے نہیں ہے کہ جو بھی رشمیکا مندانا کی اس ویڈیو کو دیکھے گا، اس کا دل واقعی پگھل جائے گا۔ فینس نے رشمیکا مندانا کی اس خوبصورت ویڈیو کو بہت پسند کیا ہے۔



      یہ بھی پڑھیں:
      Naaginاداکارہ ادا خان اصل زندگی میں پیار میں کھاچکی ہیں دھوکہ،کہا-اب سنگل ہوں اور شادی ۔۔۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Ankita Lokhande Husband Net Worth:کروڑوں کی جائیدادکے مالک ہیں انکیتا کے شوہر وکی جین

      شوٹنگ کے دوران ساتھ رہتا ہے پالتو ڈاگ
      پشپا (Pushpa)کی اداکارہ رشمیکا کی اس ویڈیو سے آپ آسانی سے اندازہ لگا سکتے ہیں کہ یہ کسی فلم یا اشتہار کی شوٹنگ کا سیٹ ہے جہاں رشمیکا مندانا اپنے پالتو کتے کو ساتھ لے کر آئی ہیں۔ یہی نہیں، شوٹنگ کے بعد رشمیکا اپنے پیارے اورا کے ساتھ فرصت کا کے پال گزار رہی ہیں۔ یہ پہلی بار نہیں ہے کہ رشمیکا مندانا اپنے پالتو کتے کے ساتھ نظر آئیں ہو۔ اس سے پہلے بھی وہ کئی بار اپنے پالتو کتے کے ساتھ کئی زبردست تصاویر اور ویڈیوز شیئر کر چکی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: