உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ریا چکرورتی کا نہیں دیکھا ہوگا ایسا انداز، تھائی ہائی سلٹ آوٹ فٹ میں لگی بے حد خوبصورت

    ریا چکرورتی کی نئی فوٹوز ہیں بے حد گلیمرس۔

    ریا چکرورتی کی نئی فوٹوز ہیں بے حد گلیمرس۔

    ورک فرنٹ کے بارے میں بات کریں تو ریا چکرورتی کو آخری بار سال 2021 میں ریلیز ہونے والی فلم چہرے میں دیکھا گیا تھا۔ اس فلم میں عمران ہاشمی اور امیتابھ بچن بھی اہم کرداروں میں تھے۔ حالانکہ وہ اس فلم میں بہت چھوٹے سے رول میں نظر آئیں۔

    • Share this:
      ممبئی: بالی ووڈ اداکارہ ریا چکرورتی کے لیے ماضی کا وقت چاہے کتنا ہی مشکل کیوں نہ رہا ہو لیکن اب انھوں نے اپنے آج میں رہنا سیکھ لیا ہے۔ بالی ووڈ اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کی موت کے بعد ریا کو کئی مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔ تاہم اب وہ دوبارہ اپنی عام زندگی میں سرگرم ہو گئی ہیں۔ گزشتہ کچھ دنوں سے ریا چکرورتی مسلسل اپنی تصاویر اور ویڈیوز سوشل میڈیا پر شیئر کر رہی ہیں۔ ایک بار پھر انہوں نے انسٹاگرام پر ایک نئی پوسٹ شیئر کی ہے۔ اس پوسٹ میں، ریا چکرورتی ڈیپ نیک ہائی تھائی سلٹ ڈریس پہنے نظر آرہی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      سہانا خان اور خوشی کپور کی ’آرچی‘ مووی سیٹ سے لیک تصویریں ہوئیں وائرل



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Rhea Chakraborty (@rhea_chakraborty)





      تصویر میں اداکارہ سیڑھیوں پر پوز دے رہی ہیں۔ اس تصویر میں ریا کیمرے کی سائیڈ پر نہیں بلکہ دوسری طرف پوز دیتی نظر آرہی ہیں۔ اداکارہ کی اس تصویر میں ان کا انتہائی سادہ انداز نظر آرہا ہے۔ یہ کہنا بھی غلط نہیں ہوگا کہ اس تصویر میں ریا بغیر میک اپ کے انداز میں نظر آرہی ہیں۔ اپنے بالوں کو کھلا چھوڑ کر اداکارہ نے یہ روپ مکمل کیا۔ ریا اپنی تازہ ترین تصویر میں بہت گلیمرس اور خوبصورت لگ رہی ہیں۔ اداکارہ کے اس اوتار کو دیکھ کر مداحوں کے لیے نظریں ہٹانا بھی مشکل ہوتا جا رہا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      RRR Review:باہوبلی جیسی بات نہیں راجامولی کی اس فلم میں،اچھے ایکشنVFXکے درمیان کمزوراسکرپٹ

      ورک فرنٹ کے بارے میں بات کریں تو ریا چکرورتی کو آخری بار سال 2021 میں ریلیز ہونے والی فلم چہرے میں دیکھا گیا تھا۔ اس فلم میں عمران ہاشمی اور امیتابھ بچن بھی اہم کرداروں میں تھے۔ حالانکہ وہ اس فلم میں بہت چھوٹے سے رول میں نظر آئیں۔ اب ایک بار پھر ریا چکرورتی کام پر واپس آگئی ہیں۔ ایسے میں امید کی جا رہی ہے کہ ان کے مداح جلد ہی انہیں نئے پروجیکٹس میں دیکھ سکتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: