உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اداکارہ Richa Chadhaٹرولرس سے ایسے کرتی ہیں ڈیل، کہا-’چونی میں ٹوئٹ کرتی ہے ٹرول آرمی‘

    ٹرولرس کو ایسے جواب دیتی ہیں رچا چڈھا۔

    ٹرولرس کو ایسے جواب دیتی ہیں رچا چڈھا۔

    Richa Chadha: سوشل میڈیا پر ٹرول ہونے پر برا لگتا ہے یا آپ کا ردعمل کیا ہے؟ اس سوال پر رچا کہتی ہیں کہ آپ کس کی بات کر رہے ہیں، سوشل میڈیا پر وہ لوگ ٹرول آرمی کا حصہ ہیں جن کے پاس کوئی کام نہیں ہے۔

    • Share this:
      Richa Chadha:رچا چڈھا نے اپنی زبردست اداکاری سے فلم انڈسٹری میں ایک الگ پہچان بنائی ہے۔ رچا کو اداکاری کے ساتھ ساتھ فلموں میں مضبوط کردار ادا کرنے کے لیے بھی جانا جاتا ہے۔ رچا اکثر سوشل میڈیا پر کھل کر سماجی مسائل پر اپنی رائے کا اظہار کرتی ہیں۔ کئی بار رچا کی بے باکی کی وجہ سے وہ سوشل میڈیا پر ٹرولنگ کا شکار بھی ہو چکی ہیں۔ حال ہی میں، رچا چڈھا نے آڈیبل کی پوڈ کاسٹ سیریز 'بیبی ڈول' کی تشہیر کے دوران 'بے بی ڈول' سیریز کے ساتھ ساتھ سوشل میڈیا اور ٹرولنگ پر بھی کھل کر بات کی۔

      آنے والے پروجیکٹس کے سوال پر رچا کہتی ہیں، "ہاں، 'فخرے 3' کی شوٹنگ ختم ہو چکی ہے، وہ بھی جلد ہی ریلیز ہوگی اور اس کے علاوہ علی اور میں نے مشترکہ طور پر ایک پروڈکشن ہاؤس کھولا ہے، جسے میں نے اٹھایا ہوا ہے۔ اس میں بہت سے پراجیکٹس ہیں، اس کے علاوہ اور بھی فلمیں ہیں جو میں کر رہی ہوں۔ مجموعی طور پر میرے پاس بہت کام ہے اور میں بہت خوش ہوں۔"



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Richa Chadha (@therichachadha)





      یہ بھی پڑھیں:
      نئے اوتار میں Shilpa Shetty نے کی سوشل میڈیا پر واپسی،’نکما‘کا ٹریلر آج ہوگا ریلیز

      یہ بھی پڑھیں:
      بیلی ڈانس کے ساتھ ٹورکنگ کرتی نظر آئیNamrata Malla، وائرل ہورہا ہے ویڈیو

      سوشل میڈیا پر ٹرول ہونے پر برا لگتا ہے یا آپ کا ردعمل کیا ہے؟ اس سوال پر رچا کہتی ہیں کہ آپ کس کی بات کر رہے ہیں، سوشل میڈیا پر وہ لوگ ٹرول آرمی کا حصہ ہیں جن کے پاس کوئی کام نہیں ہے اور یہ ٹرول آرمی والے لوگ دو دو روپے میں ٹویٹ کرتے ہیں، آج کل کساد بازاری چل رہی ہے۔ تو یہ لوگ ’اٹھنی چونی‘ پر آگئے ہیں اب ایسے لوگوں کی باتوں کو کوئی اچھا یا برا نہیں مانتا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: