உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Saif Kareena Son Jeh:پھوپھی صبا نے شیئر کی بھتیجے جیہہ کی پیاری فوٹو، فینس بولے-یہ تو بالکل بیبو ہے

     کرینہ کپور کے چھوٹے بیٹے Jeh کے ساتھ صبا علی خان نے شیئر کی تصویریں۔(فائل فوٹو)

    کرینہ کپور کے چھوٹے بیٹے Jeh کے ساتھ صبا علی خان نے شیئر کی تصویریں۔(فائل فوٹو)

    Saba Ali Khan Share Jeh Photos: بتادیں کہ لندن کی اس چھٹی کے دوران سیف علی خان اور کرینہ اپنے بڑے بیٹے تیمور کو بھی پہلا کرکٹ میچ دکھانے لے گئے تھے۔ کرینہ نے تیمور کا میچ دیکھتے ہوئے جوش و خروش کی جھلک دکھائی تھی۔

    • Share this:
      Saba Ali Khan Share Jeh Photos:سیف علی خان(Saif Ali Khan) اور کرینہ کپور خان(Kareena Kapoor Khan) ان دنوں اپنے دونوں بیٹوں تیمور اور جیہ(Jeh) کے ساتھ لندن میں چھٹیاں گزار رہے ہیں۔ کرینہ مسلسل اپنی چھٹیوں کی تصاویر اپنے مداحوں کے ساتھ شیئر کرتی رہتی ہیں۔ اب سیف کی بہن صبا علی خان(Saba Ali Khan) نے بھی لندن سے تصاویر شیئر کی ہیں اور یہ تصاویر اتنی پیاری ہیں کہ کسی کی بھی نظریں ان تصویروں سے ہٹ نہیں پائیں گی۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Saba (@sabapataudi)





      اب سب کا پسندیدہ جیہ بابا بہت پیارا ہے۔ صبا نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ سے سیف-کرینہ کے چھوٹے بیٹے جیہ کے ساتھ تصاویر شیئر کی ہیں۔ پھوپھی صبا، لندن میں چلچلاتی دھوپ سے لطف اندوز ہوتے ہوئے، اپنے پیارے بھتیجے جیہ کے ساتھ سیلفی لیتے ہوئے نظر آ رہی ہیں۔ تصویروں میں جہاں جیہ کو کیمرے کی طرف گھورتے ہوئے دیکھا جا رہا ہے وہیں صبا ان پر پیار برساتی نظر آ رہی ہیں۔

      تصویروں پر فینس بھی خوب پیار لٹارہے ہیں۔ پیارے پیارے کمنٹس کررہے ہیں۔ ایک فین نے لکھا، ’وہ کوئن بیبو کی طرح نظر آتے ہیں۔‘ وہیں ایک دیگر نے لکھا، ’کتنے خوبصورت لگ رہے ہو۔‘



      یہ بھی پڑھیں:

      Shilpa Shirodkar:آخر یہ مشہور اداکارہ راتوں رات فلموں سے کیوں ہوگئی تھیں دور؟

      یہ بھی پڑھیں:
      Tejasswi Prakashاورکرن کندرا کے ’بارش آئی ہے‘گانے کاٹیزرجاری،فینس کوپسند آرہی ہے کیمسٹری

      آپ کو بتادیں کہ لندن کی اس چھٹی کے دوران سیف علی خان اور کرینہ اپنے بڑے بیٹے تیمور کو بھی پہلا کرکٹ میچ دکھانے لے گئے تھے۔ کرینہ نے تیمور کا میچ دیکھتے ہوئے جوش و خروش کی جھلک دکھائی تھی۔ سیف اور کرینہ اکثر ایک دوسرے کے ساتھ معیاری وقت گزارنے کے لیے بیرون ملک چھٹیوں پر جاتے ہیں۔ لندن کے اس ٹرپ پر بھی ہر کوئی خوب انجوائے کرتا نظر آرہا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: