உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Kareena Kapoor Khanنے سیف علی خان کےساتھ شیئر کی یہ خاص تصویر، بتایا-کیا ہے ان کی زندگی کا پیار۔۔۔

    سیف علی خان کی سالگرہ پر کرینہ کپور نے کیا اس طرح اظہار۔ تصویر : sabapataudi/kareenakapoorkhan/Instagram

    سیف علی خان کی سالگرہ پر کرینہ کپور نے کیا اس طرح اظہار۔ تصویر : sabapataudi/kareenakapoorkhan/Instagram

    Saif Ali Khan And Kareena Kapoor: اپنے پیارے شوہر کو ان کی سالگرہ پر مبارکباد دینے کے لیے، کرینہ نے سوشل میڈیا پر ان کے لیے ایک محبت کا نوٹ لکھا۔ انہوں نے سیف کی کچھ مزیدار تصاویر بھی شیئر کیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai, India
    • Share this:
      Saif Ali Khan And Kareena Kapoor: سیف علی خان، جنہوں نے حال ہی میں اپنی 52ویں سالگرہ پورے پٹودی خاندان کے ساتھ منائی، کچھ وقت نکال کر اہلیہ کرینہ کپور خان کے والدین، رندھیر کپور اور ببیتا کپور سے ملاقات کی۔ بیبو نے انسٹاگرام پر جا کر رندھیر اور ببیتا کے ساتھ اپنی اور سیف کی دل چھو لینے والی تصویر شیئر کی۔

      اس تصویر میں سیف کو اپنی ساس (ببیتا) کے پاس بیٹھے دیکھا جا سکتا ہے، جب کہ وہ ایک آرام دہ انداز میں ڈیپر نظر آ رہے ہیں۔ دوسری جانب کرینہ ہمیشہ کی طرح اپنے والد کے ساتھ چیکڈ والی شرٹ میں پوز دیتی نظر آئیں۔ بیبو نے کیپشن میں لکھا، "میری زندگی کا پیار۔" ادھر بالی ووڈ کے چھوٹے نواب نے اپنی سالگرہ اہل خانہ کے ساتھ منائی۔ سیف کی سالگرہ کی تقریب میں کرینہ، تیمور علی خان اور جیہ علی خان کے علاوہ ان کے بڑے بیٹے ابراہیم علی خان نے بھی شرکت کی۔



      سیف کے دن کو مزید خاص بنانے کے لیے بہنیں صبا علی خان اور سوہا علی خان بھی موجود تھیں۔ تقریب میں سوہا کے شوہر کنال کھیمو نے بھی شرکت کی۔ پورے خاندان کی ایک ساتھ پوز دیتے ہوئے کئی تصاویر آن لائن شیئر کی گئیں جو فوری طور پر وائرل ہوگئیں۔ تاہم، نیٹیزنز نے کلک میں سارہ علی خان کو یاد کیا۔ اپنے پیارے شوہر کو ان کی سالگرہ پر مبارکباد دینے کے لیے، کرینہ نے سوشل میڈیا پر ان کے لیے ایک محبت کا نوٹ لکھا۔ انہوں نے سیف کی کچھ مزیدار تصاویر بھی شیئر کیں۔



      یہ بھی پڑھیں:

      Sussanne Khan Post:اپنے بکنی لک سے ہوش اڑارہی ہیں ریتیک کی سابقہ بیوی سوزین خان

      یہ بھی پڑھیں:
      Good News:ثانیہ مرزا کی بہن انعم مرزا بنی ماں، گھر آئی ننھی پری

      انہوں نے پوسٹ کے کیپشن میں لکھا، "دنیا کے بہترین انسان کو سالگرہ مبارک۔ آپ اس کریزی رائیڈ کو مزید کریزیر بناتے ہیں اور بھگوان میں اسے کسی اور طریقے سے نہیں چاہتے... یہ تصویریں اس کا ثبوت ہیں۔ آئی لو یو مائی جان اور مجھے کہنا ہوگا کہ آپ کا پاوٹ میرے سے بہت بہتر ہے... دوستوں کیا کہتے ہوں؟ #BirthdayBoy #MySaifu،"
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: