உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Saif Ali Khan Commented On Kapoors:کپور خاندان پر سیف نے کہی یہ بات، جان کر آپ بھی ہوجائیں گے حیران

    سیف علی خان اور کرینہ کپور خان .(Picture Credits: Kareena Kapoor Khan/Instagram)

    سیف علی خان اور کرینہ کپور خان .(Picture Credits: Kareena Kapoor Khan/Instagram)

    Saif Ali Khan Commented On Kapoors: دی کپل شرما شو میں پہنچنے والے سیف علی خان نے اپنی شادی کے بارے میں ایسی بات کہہ دی کہ آپ بھی سن کر حیران رہ جائیں گے۔ خاص طور پر کپور خاندان کے حوالے کو لے کر۔

    • Share this:
      Saif Ali Khan Commented On Kapoors: سیف علی خان اور کرینہ کپور کی شادی 2012 میں ہوئی تھی۔ یہ ایک بگ فیٹ انڈین ویڈنگ تھی جس میں کروڑوں روپے خرچ کیے گئے۔ اس شادی کے چرچے آج بھی بہت ہیں کیونکہ یہ جوڑا بالی ووڈ کا سب سے چہیتا کپل کہلاتا ہے۔ لیکن دی کپل شرما شو میں پہنچنے والے سیف علی خان نے اپنی شادی کے بارے میں ایسی بات کہہ دی کہ آپ بھی سن کر حیران رہ جائیں گے۔ خاص طور پر کپور خاندان کے حوالے کو لے کر۔

      سیف علی خان جیکولین فرنانڈس اور یامی گوتم کے ساتھ دی کپل شرما شو میں بھوت پولیس کی تشہیر کے لیے پہنچے تھے۔ اس وقت یامی گوتم کی شادی کے حوالے سے شروع ہونے والی بات بگ فیٹ انڈین ویڈنگ تک جا پہنچی۔ اس وقت سیف علی خان نے بتایا تھا کہ وہ اور کرینہ دونوں چاہتے ہیں کہ ان کی شادی میں صرف خاندان کے افراد ہی ہوں۔ اور وہ شادی پر زیادہ خرچ نہیں کرنا چاہتے تھے۔ لیکن کپور خاندان 200 افراد پر مشتمل ہے، اس لیے انہیں بے اختیار خرچ کرنا پڑا۔ یہ سن کر وہاں موجود سبھی ہنسنے لگے۔ اس کے ساتھ ہی سیف صرف یہیں نہیں رکے بلکہ انہوں نے یہ بھی بتایا کہ ان کے 4 بچے ہیں اور وہ اس بات سے بہت ڈرتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Palak Tiwari on Shweta Tiwari Marriage:شویتا تیواری کی شادی کو لے کر پلک نے کہی بڑی بات!



      یہ بھی پڑھیں:
      Soha Ali Khan Video:’بھور بھئے پن گھٹ‘ پر سوہا علی خان نے کیا شاندار کلاسیکل ڈانس

      4 بچے ہونے سے کیوں ڈرتے ہیں سیف
      سیف علی خان نے یہ وجہ بھی بتا دی کہ وہ 4 بچوں کے ہونے سے کیوں ڈرتے ہیں۔ سیف علی خان نے بتایا کہ جس طرح سے شادی کے اخراجات بہت بڑھ رہے ہیں۔ اس لیے وہ بہت ڈر جاتے ہیں کیونکہ ان کے 4-4 بچے ہیں (سارہ علی خان، ابراہیم علی خان، تیمور اور جیہ)۔ ٹھیک ہے، ہم اچھی طرح جانتے ہیں کہ سیف علی خان کتنے مضحکہ خیز ہیں، چاہے وہ اپنے بارے میں ہی کیوں نہ ہو۔ وہ اپنے بارے میں مذاق کرنے سے باز نہیں آتے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: