உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Dilip Kumar کے انتقال کے بعد سائرہ بانو کے فینس کو ہوئی ان کی فکر، خیرخواہ نے لکھا لیٹر

    دلیپ کمار کے انتقال کے بعد سے Saira Banu کی خراب حالت سے اُن کے فینس کو ہوئی فکر۔ تصویر : Twitter @W_k190

    دلیپ کمار کے انتقال کے بعد سے Saira Banu کی خراب حالت سے اُن کے فینس کو ہوئی فکر۔ تصویر : Twitter @W_k190

    رپورٹس کے مطابق سائرہ بانو انڈسٹری کے لوگوں کی کال کا جواب نہیں دے رہی ہیں اور اپنے آپ میں ہی رہی ہیں۔ سائرہ بانو کے بارے میں ان کے مداح کافی پریشان ہیں۔ مداح نے اپنی تشویش میں سائرہ بانو کو خط لکھا ہے۔

    • Share this:
      بالی ووڈ کے معروف اداکار دلیپ کمار اس دنیا کو الوداع کہہ گئے۔ دلیپ کمار کی موت کے بعد ان کی اہلیہ سائرہ بانو اکیلی رہ گئی ہیں۔ وہ زیادہ باہر نہیں جاتی۔ سائرہ بانو بہت سے لوگوں سے بات نہیں کرتیں۔ رپورٹس کے مطابق سائرہ بانو انڈسٹری کے لوگوں کی کال کا جواب نہیں دے رہی ہیں اور اپنے آپ میں ہی رہی ہیں۔ سائرہ بانو کے بارے میں ان کے مداح کافی پریشان ہیں۔ مداح نے اپنی تشویش میں سائرہ بانو کو خط لکھا ہے۔

      فین نے خط میں لکھا- سائرہ جی، آپ کیسے ہیں؟ میں آپ کے لیے اچھی میڈیا رپورٹس نہیں دیکھ رہا ہوں۔ وہ لکھ رہے ہیں کہ آپ افسردہ ہیں اور خود کو تنہا کر لیا ہے اور کوئی فون نہیں اٹھا رہے ہیں۔ میں آپ کے بارے میں اس بات پر بہت پریشان ہوں۔ سائرہ جی، میں کچھ غلط نہیں کہنا چاہتا لیکن آپ کو زندگی کی حقیقت کو قبول کرنا ہوگا۔ کوئی بھی فانی نہیں، سب کو اس دنیا سے جانا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      سنجیو کمار کی اس شرط کی وجہ سے ٹوٹ گیا تھا Hema Malini سے اُن کا رشتہ

      خط میں سائرہ بانو کے خیرخواہ نے لکھا - خدا نے دلیپ صاحب کو پوری زندگی دی جو خوشی، کامیابی اور شان و شوکت سے بھرپور تھی۔ ساری دنیا آپ سے پیار کرتی ہے اور جب آپ ناخوش ہوتے ہیں تو وہ بھی اداس ہوتے ہیں۔ اپنے خیر خواہوں کے لیے تنہائی سے باہر آئیں اور اپنی زندگی کو اس دنیا کے ساتھ بانٹیں۔ یہ ایک خیر خواہ کی گزارش ہے۔ جس نے ہمیشہ آپ کے کرداروں کی تعریف کی ہے۔ خدا نے جو بھی زندگی آپ کو دی ہے، آپ کو اسے اپنے آس پاس کے لوگوں کے لیے جینا ہے۔ ساری دنیا آپ کے آس پاس ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      اس ایکٹر سے شادی کرنا چاہتی تھیں سُلکشنا پنڈت، جب نہیں ہوپائی تو تاعمر رہ گئیں Unmarried!

      آپ کو بتادیں کہ دلیپ کمار کے انتقال کے بعد سائرہ بانو کی طبیعت ٹھیک نہیں ہے۔ کچھ عرصہ قبل طبیعت کی خرابی کے باعث انہیں اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: