உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جب Salman Khanکو پینٹ کے نیچے پہننی پڑی تھی ’لیڈیزلیگنگز‘-جانیے مزیدار قصہ

    سلمان خان کی فلم میں نے پیار کیا سے جڑا ہے یہ مزیدار قصہ۔

    سلمان خان کی فلم میں نے پیار کیا سے جڑا ہے یہ مزیدار قصہ۔

    Salman Khan Interesting Throwback Story: سلمان خان نے بھلے ہی فلم 'بیوی ہو تو ایسی' سے بالی ووڈ میں ڈیبیو کیا ہو، لیکن فلم 'میں نے پیار کیا' سے انہیں اپنے کیرئیر میں صحیح پہچان ملی ہے۔ سلمان سے متعلق یہ مزیدار کہانی بھی ان کی اسی فلم سے ہے۔

    • Share this:
      Salman Khan Interesting Throwback Story: بالی ووڈ کے سلطان سلمان خان(Salman Khan) ان دنوں اپنی آنے والی فلم 'کبھی عید کبھی دیوالی'(Kabhi Eid Kabhi Diwali) کی تیاریوں میں مصروف ہیں۔ اس کے علاوہ دبنگ خان کی فلم ٹائیگر 3 بھی جلد ہی پردے پر دھوم مچانے کی تیاری کر رہی ہے۔ سلمان خان کو بالی ووڈ کا دبنگ خان یوں ہی نہیں کہا جاتا۔ 'بھائی جان' کروڑوں دلوں پر راج کرتے ہیں۔ سلمان خان اپنی فٹنس کے لیے بھی جانے جاتے ہیں۔ لیکن ایک وقت ایسا بھی آیا جب سلمان کو بالی ووڈ میں اپنی پہچان بنانے کے لیے کافی جدوجہد کرنی پڑی۔ آج ہم آپ کو اداکار (Salman Khan Throwback Story) سے متعلق ایک مزیدار واقعہ بتانے جارہے ہیں۔ جب سلمان کو اپنی پتلون کے نیچے 5-6 لیڈیز لیگنگز پہننی پڑیں۔

      دراصل، سلمان خان نے بھلے ہی فلم 'بیوی ہو تو ایسی' سے بالی ووڈ میں ڈیبیو کیا ہو، لیکن فلم 'میں نے پیار کیا' سے انہیں اپنے کیرئیر میں صحیح پہچان ملی ہے۔ سلمان سے متعلق یہ مزیدار کہانی بھی ان کی اسی فلم سے ہے۔ یہ واقعہ اس وقت کا ہے جب 'میں نے پیار کیا' کے مشہور گانے 'کبوتر جا جا' کی شوٹنگ جاری تھی۔ گانے میں سلمان خان نے گرے کلر کا سوٹ پینٹ پہنا ہوا تھا۔

      گانے کی شوٹنگ کے دوران جیسے ہی ڈائریکٹر ایکشن بولتے ہیں، سلمان کبوتر کے ساتھ کیمرے میں پوز دینے لگتے ہیں۔ پھر اچانک ڈائریکٹر نے کہا کٹ۔ یہ دیکھ کر سب سوچ میں پڑ جاتے ہیں کہ آخر ہوا کیا ہے؟ اس کے بعد سورج بڑجاتیا بتاتے ہیں کہ سیٹ پر بہت تیز ہوا چل رہی ہے، جس کی وجہ سے سلمان کی پتلون بہت زیادہ اڑ رہی ہے، جس کی وجہ سے ان کی ٹانگیں لکڑی کی طرح پتلی لگ رہی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Tiger 3 Teaser:ٹوئٹر پر ٹرینڈ ہوا#Tiger3۔ کیا15اگست پر نظر آئے گاسلمان کی ٹائیگر کا ٹیزر؟

      یہ بھی پڑھیں:
      80سال کی عمر تک اس ہنر میں ماسٹر ہوجائیں گی Twinkle Khanna! ویڈیو شیئر کرکے کیا اعلان

      سلمان خان کو پہننی پڑی تھی لڑکیوں کی لیگنگس
      اور یہ بات بھی کسی سے ڈھکی چھپی نہیں کہ سلمان خان اپنے کیرئیر کے ابتدائی دنوں میں بہت پتلے ہوتے تھے۔ اس وقت سیٹ پر بہت تیز ہوا چل رہی تھی جس کی وجہ سے ان کی پتلون ٹانگوں سے چپک گئی تھی اور ان کی ٹانگیں بہت پتلی لگ رہی تھیں۔ ایسے میں اس کے حل کے بارے میں سوچتے ہوئے سلمان نے پتلون کے نیچے 6-7 لڑکیوں کے لیگنگز پہن لیے تھے تاکہ پتلون ٹانگوں پر چپک جائے تب بھی وہ پتلی نہ لگیں۔ اس کی وجہ سے سلمان کے پاؤں ٹھیک محسوس ہونے لگے اور پھر پورا گانا شوٹ کیا گیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: