உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Salman Khanسے ملاقات کرنا چاہتی ہیں باکسرNikhat Zareen، بھائی نے اس طرح دیا جواب

    سلمان خان سے ملاقات نکہت زرین کا ہے خواب۔

    سلمان خان سے ملاقات نکہت زرین کا ہے خواب۔

    Nikhat Zareen Wants to Meet Salman Khan: نکھت زرین عالمی چیمپئن شپ میں گولڈ میڈل جیتنے والی ہندوستان کی پانچویں خاتون باکسر بن گئی ہیں۔ ان سے پہلے ایم سی میری کوم سریتا ڈیوو، جینی آر ایل اور لیکھا سی اے سی بھی یہ کارنامہ انجام دے چکی ہیں۔

    • Share this:
      Nikhat Zareen Wants to Meet Salman Khan: ہندوستانی باکسر نکہت زرین (Nikhat Zareen)نے خواتین کی عالمی باکسنگ چیمپئن شپ میں گولڈ میڈل جیت لیا ہے۔ ملک بھر میں ہر کوئی نکھت کو مبارکباد دے رہا ہے۔ نکھت کا خواب ملک کے لیے گولڈ میڈل جیتنا تھا۔ نکھت نے باکسنگ چیمپئن شپ میں تمغہ جیت کر ملک کا نام روشن کیا ہے۔ نکھت کا ایک خواب بھی ہے کہ وہ بالی ووڈ اداکار سلمان خان سے ملنا چاہتی ہے۔ سلمان خان (Salman Khan) نے نکھت کی ویڈیو سوشل میڈیا پر شیئر کی ہے۔ ان کا یہ ٹویٹ وائرل ہو رہا ہے۔

      ایک انٹرویو میں جب نکھت زرین سے سلمان خان کو پیغام دینے کے بارے میں پوچھا گیا تو انھوں نے کہا، 'کون بھائی ؟ نکھت نے مزید کہا کہ وہ سب کے بھائی ہوں گے لیکن میری تو جان ہیں۔ سلمان میں آپ کی بہت بڑی فین ہوں۔



      نکہت نے انٹرویو میں کہا کہ میرا خواب تھا کہ میں اولمپک میں میڈل جیتوں اور ان سے (سلمان خان) سے ملنے کے لئے ممبئی جاوں۔

      سلمان خان نے شیئر کیا پوسٹ
      نکھت کے انٹرویو کی ویڈیو شیئر کرتے ہوئے سلمان خان نے لکھا – نکھت کو اس گولڈ میڈل کے لیے مبارکباد۔ سلمان کی یہ پوسٹ وائرل ہو رہی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      تلنگانہ: کم نام گلیوں سے لےکر وومنس ورلڈ باکسنگ چیمپئن شپ تک، نکہت زرینNikhat Zareen کاسفر

      نکھت زرین عالمی چیمپئن شپ میں گولڈ میڈل جیتنے والی ہندوستان کی پانچویں خاتون باکسر بن گئی ہیں۔ ان سے پہلے ایم سی میری کوم سریتا ڈیوو، جینی آر ایل اور لیکھا سی اے سی بھی یہ کارنامہ انجام دے چکی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Nikhat Zareen: نکہت زرین کاگولڈمیڈل حاصل کرناہرہندوستانی لڑکی کیلئےبنےگا تحریک، جمیل احمد

      فائنل میچ میں نکھت کی شروعات سست رہی۔ وہ تھائی لینڈ کی کھلاڑی سے مسلسل فاصلہ بنائے ہوئے تھی۔ تاہم اس راؤنڈ میں ان کا مقابلہ تھائی لینڈ کی کھلاڑی جیتپونگ جوٹاماس سے ہوا۔ تاہم دوسرے راؤنڈ میں تھائی لینڈ کے کھلاڑی نے واپسی کی اور اس راؤنڈ میں تھائی لینڈ کے کھلاڑی نے نکھت سے زیادہ پوائنٹس حاصل کیے۔ لیکن نکہت نے بہترین واپسی کرتے ہوئے تھائی کھلاڑی کو شکست دے دی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: