உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Bollywood Movies Release:سلمان خان کی’ٹائیگر3‘ سے اللو ارجن کی‘پشپا2‘ تک، یہ فلمیں اگلے سال اس وقت ہونگی ریلیز

    اگلے سال یہ فلمیں ہوں گی ریلیز۔

    اگلے سال یہ فلمیں ہوں گی ریلیز۔

    Bollywood Movies Release: سال 2022 میں اب تک کئی فلمیں ریلیز ہو چکی ہیں۔ جس نے باکس آفس پر کئی ریکارڈ بنائے ہیں۔ اب ناظرین سلمان خان کی ٹائیگر 3، ورون دھون کی بوال اور اللو ارجن کی پشپا 2 کا انتظار کر رہے ہیں۔

    • Share this:
      Bollywood Movies Release:شائقین کو کئی فلموں کے سیکوئل کا بے صبری سے انتظار ہے۔ سال 2022 میں اب تک کئی فلمیں ریلیز ہو چکی ہیں۔ جس نے باکس آفس پر کئی ریکارڈ بنائے ہیں۔ اب ناظرین سلمان خان کی ٹائیگر 3، ورون دھون کی بوال اور اللو ارجن کی پشپا 2 کا انتظار کر رہے ہیں۔ رپورٹس پر یقین کیا جائے تو شائقین کو ان فلموں کو دیکھنے کے لیے اگلے سال تک انتظار کرنا پڑے گا۔ رپورٹس پر یقین کیا جائے تو یہ فلمیں اگلے سال دھوم مچاتی نظر آئیں گی۔ یہ تینوں فلمیں بلاک بسٹر ثابت ہونے والی ہیں۔

      ورون دھون اور جھانوی کپور فلم بوال میں ایک ساتھ نظر آنے والے ہیں۔ اس فلم کا اعلان کچھ عرصہ قبل ہوا تھا اور اب ورون نے فلم کی شوٹنگ بھی شروع کر دی ہے۔ نتیش تیواری کی ہدایت کاری میں بننے والی بوال اگلے سال 7 اپریل کو ریلیز ہوگی۔ ورون کی فلم کو فائدہ ہونے والا ہے کیونکہ یہ لانگ ویک اینڈ پر ریلیز ہوگی۔

      مئی میں ریلیز ہوں گی یہ فلمیں
      جہاں ورون دھون کے ساتھ پربھاس کی سالار اپریل میں ریلیز ہونے جا رہی ہے۔ اس کے ساتھ ہی مئی میں باکس آفس پر دھوم مچ جائے گی۔ رپورٹس پر یقین کیا جائے تو سلمان خان کی ٹائیگر 3 مئی 2023 میں ریلیز ہوگی۔ اس کے ساتھ ہی اللو ارجن کی پشپا 2 بھی سلمان سے مقابلہ کرتی نظر آنے والی ہے۔ ٹائیگر 3 عید کے موقع پر ریلیز کی جائے گی۔ اس فلم میں سلمان کے ساتھ کترینہ کیف نظر آئیں گی۔ ساتھ ہی رپورٹس کی مانیں تو شاہ رخ خان بھی ایک کیمیو میں نظر آئیں گے۔ اس فلم میں عمران ہاشمی منفی کردار میں نظر آئیں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      OTTپر ڈیبیو کریں گی سونالی بیندرے، زی5 کی ویب سیریز ’دا بروکن نیوز‘ میں آئیں گی نظر

      یہ بھی پڑھیں:
      Kiara Advani's Blind Faith:کیارا اڈوانی نے اپنی توہم پرستی کا کیا انکشاف، کہی یہ بڑی بات!

      اللو ارجن بھی اگلے سال پشپا کے سیکوئل کے ساتھ باکس آفس پر دھوم مچاتے نظر آئیں گے۔ رپورٹس کے مطابق یہ فلم مئی 2023 کے آخر میں ریلیز کی جائے گی۔ اس فلم میں اللو ارجن کے ساتھ رشمیکا مندانا مرکزی کردار میں نظر آئیں گی۔ پشپا 1 کے بعد سب کو اس کے دوسرے حصے کا انتظار ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: