ہوم » نیوز » انٹرٹینمنٹ

کورونا کو ہے ہرانا : جنتاکرفیو، چھٹی نہیں ہے، سب کی زندگی کا سوال ہے: سلمان خان

سلمان خان نے اتوار کے روزسوشل میڈیا پر ایک ویڈیو شیئر کرتے ہوئے زور دیا کہ عوام کورونا وائرس سے بچنے کے لیے احتیاطی تدابیر کریں ۔

  • Share this:
کورونا کو ہے ہرانا : جنتاکرفیو، چھٹی نہیں ہے، سب کی زندگی کا سوال ہے: سلمان خان
سلمان خان: فائل فوٹو

بالی ووڈ سپر اسٹار سلمان خان نے سب سے درخواست کی ہے کہ وہ کورونا وائرس کی وباء کو بہت سنجیدگی سے لیں۔سلمان خان نے اتوار کے روزسوشل میڈیا پر ایک ویڈیو شیئر کرتے ہوئے زور دیا کہ عوام کورونا وائرس سے بچنے کے لیے احتیاطی تدابیر کریں ۔ انہوں نے کہا کہ مہلک بیماری کے حوالے سے بے بنیاد اور فرضی خبریں نہ پھیلائیں۔سلمان خان نے یہ بھی بتایا کہ کس طرح ہر شخص یہ سوچتا ہے کہ وہ وائرس سے متاثر نہیں ہوں گےلیکن ایسا نہیں ہے۔


سوشل میڈیا پر ویڈیو سلمان کہے رہے ہیں "سب کو نمستے ۔ آپ سب کیسے ہیں؟ میں سلمان خان ہوں۔ سب سے پہلے ، میں صحت کے پیشہ ور افراد سے لے کر پولیس عہدیداروں تک سب کا شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں جنہوں نے کورونا وائرس سے لڑنے میں اپنا وقت وقف کیا ہے۔ آپ کا بہت بہت شکریہ۔ سب سے میری اپیل ہے کہ وہ کورونا کی وباء کو سنجیدگی سے لیں۔ براہ کرم فرضی خبریں نہ پھیلائیں۔ یہ زندگی کا سوال ہے۔ براہ کرم ضرورت کوسمجھیں "، سلمان خان نے سب کو اپنے پیغام میں اور کیا کہا ۔۔ یہاں ویڈیو دیکھیں



وہیں فلم انڈسٹری کورونا وائرس کی وباء کے بعد کام متاثر ہوگیاہے۔ مشہور فلم اسٹارس نے شوٹنگ بھی بند کردی ہے۔ اب شوٹنگ بند کے وجہ سے گھر پر موجود فلم اسٹار س اپنا وقت گزارنے کے لئے نئے نئےطریقے ڈھونڈ رہے ہیں۔ سلمان خان نے کچھ ایسا کیا ہے شائقین انکی ستائش کررہے ہیں۔



 




View this post on Instagram





 

A post shared by Salman Khan (@beingsalmankhan) on Mar 18, 2020 at 5:08pm PDT





حال ہی میں ، 54 سالہ اداکار نے ایک خاکہ نگاری کے سیشن میں ملوث ہوئے اپنی ایک ویڈیو شیئر کی۔ ویڈیو میں سلمان نے ایک شخص اور ایک سیاہ فام عورت کے خاکےبنائیں۔ شروع کرنے سے پہلے وہ کہتے ہیں ، "جس طرح سے ہم لباس پہنتے ہیں - یہ شاید ہماری ثقافت کا سب سے اچھا کام ہے۔" وہ اس تصویر کو خاکہ نگاری کرتے ہوئے ہریتک روشن-امیشا پٹیل کانغمہ ، ’کہو نہیں پیار ہے ‘ بھی گا رہے ہیں۔

سلمان خان فی الحال رادھے،یور ماسٹ وانٹڈ بھائی کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔ فلم کی ہدایت کاری پربھوڈیوا کرہے ہیں۔ جنہوں نے اس سے قبل سلمان خان کی فلموں میں مطلوبہ وانٹڈ (2009) اور دبنگ 3 (2019) کو کی ہدایت کاری کی تھی۔
First published: Mar 22, 2020 08:50 AM IST