உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سلمان کی ایکٹریس زرین خان نے بتائی Bollywood میں کام نہ ملنے کی اصلی وجہ

    سلمان خان اور زرین خان۔

    سلمان خان اور زرین خان۔

    34 سالہ اداکارہ نے کہا کہ ’کیونکہ میں نے ایسا نہیں کیا۔ کاروباری لوگوں سے دوستی کرنے کی بہت کوشش کی، میرے پاس مواقع کی کمی تھی۔

    • Share this:
      ممبئی: زرین خان کافی عرصے سے فلموں سے دور ہیں۔ چند فلموں کو چھوڑ کر انہیں شاید ہی کسی اور فلم میں دیکھا گیا ہو۔ زرین خان کو سوپر اسٹار سلمان خان نے سال 2010 میں اپنی سب سے زیادہ مشہور فلم ’ویر‘میں لانچ کیا تھا۔ اپنے ڈیبیو کے دوران، زرین کا موازنہ کیٹرینہ کیف سے کیا گیا، کیونکہ انہیں معلوم ہوا کہ وہ ان سے بہت ملتی جلتی ہیں۔ تاہم، ان کے کیریئر میں کیٹرینہ کیف جیسی قسمت نہیں دیکھی گئی۔ ’ویر‘ کے بعد زرین خان نے فلمیں حاصل کرنے کے لیے کافی جدوجہد کی۔ اب بھی وہ اپنی شناخت بنانے کی کوشش کر رہی ہے۔

      ان کی صلاحیت کا ہیں کیا گیا استعمال
      زرین خان نے انکشاف کیا کہ انہیں بالی ووڈ میں کام کیوں نہیں مل رہا ہے اور ان کی صلاحیت کو ابھی تک استعمال نہیں کیا جا سکا ہے۔ اپنی بات چیت میں، وہ اس بارے میں بتاتی ہیں کہ وہ ابھی تک اپنا مقام کیوں نہیں بنا سکی، ’بہت سارے فیکٹرس ہیں،‘ وہ مزید کہتی ہیں، ’سب سے پہلے، اس انڈسٹری کا حصہ بننے کے لیے سب سے اہم چیز یہ ہے کہ بہت سوشل ہوں، سبھی پارٹیوں میں شامل ہوں اور لوگوں سے جڑ کر رہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      جب سرعام سلمان سے پنگا لے بیٹھے تھے وویک اوبیرائے،ایشوریہ نے ایکٹرکے لئے کہہ دی تھی یہ بات

      کسی نہ کسی طرح اپنے کیریئر کے آغاز میں، میں نہیں جانتی تھی کہ نیٹ ورک کیسے بنایا جائے اور ان پارٹیوں میں حاضر ہونا آپ کے کام کے لیے بہت اہم ہے۔‘ اس کے علاوہ 34 سالہ اداکارہ نے کہا کہ ’کیونکہ میں نے ایسا نہیں کیا۔ کاروباری لوگوں سے دوستی کرنے کی بہت کوشش کی، میرے پاس مواقع کی کمی تھی۔ اس وقت اصل بات یہ ہے کہ ہر کوئی سب کا دوست ہے اور وہ اپنے دوستوں کے ساتھ مل کر کام کر رہے ہیں۔ اگر لوگ بالی ووڈ میں اپنے دوستوں کی سفارش کرتے رہیں گے تو مجھ جیسے لوگوں کو کام کیسے ملے گا؟

      یہ بھی پڑھیں:
      Salman Khan Aishwarya Rai: آن اسکرین بھی ایشوریہ سے سلمان کو جدائی نہیں تھی برداشت

      باڈی شیمنگ کی بھی شکار ہوئی ہیں زرین خان
      اداکارہ کو لگتا ہے کہ ان کی صلاحیتوں کو فلم سازوں کے ذریعے دریافت کرنا باقی ہے۔ انہوں نے کہا، ’لوگ مجھے ایک سطح پر نہیں جانتے اور اسی وجہ سے وہ میری صلاحیت کو نہیں جانتے۔ انہوں نے مجھے اس بنیاد پر پرکھا ہے جو میں نے اسکرین پر دیکھا ہے۔ زرین نے اکثر انڈسٹری میں موٹے ہونے کے بارے میں شرمندگی کی بات کی ہے اور مبینہ طور پر یہ دعویٰ کیا ہے کہ اداکاراؤں کو ان کے سائز اور شکل سے زیادہ نہیں دیکھا جاتا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: