உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ترنگے کو دی سلامی،کبوتر کیا آزاد اور کیک بھی کاٹا،Sana Khan نے ایسے منایا یوم آزادی

    ثنا خان (Sana Khan) نے ایسے منایا یوم آزادی۔

    ثنا خان (Sana Khan) نے ایسے منایا یوم آزادی۔

    Sana Khan Celebrated Independence Day 2022: گزشتہ سال بھی ثنا نے یوم آزادی اسی انداز میں منایا تھا۔ اس کے لیے انہوں نے ایک خوبصورت پوسٹ لکھی۔ ثنا نے لکھا، 'سارے جہاں سے اچھا ہندوستان ہمارا' اس کے بعد انہوں نے تقریب میں شرکت کی۔

    • Share this:
      Sana Khan Celebrated Independence Day 2022: ملک بھر میں 75 واں یوم آزادی جوش و خروش سے منایا گیا۔ عام شہریوں سمیت فلمی ستارے بھی جشن آزادی مناتے نظر آئے۔ اس موقع پر سابق ٹی وی اداکارہ ثنا خان (Sana Khan) نے آزادی کا امرت مہوتسو انتہائی منفرد انداز میں منایا۔ ثنا خان اپنے شوہر انس سید(Anas Saiyad) کے ساتھ ایک تقریب میں شرکت کے لیے آئی تھیں۔ یہاں انہوں نے ترنگا لہرایا، کیک کاٹا اور امن اور ہم آہنگی کا پیغام دینے کے لیے کبوتر اڑایا۔ ثنا خان کی یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے۔

      ثنا نے دھوم دھام سے منایا آزادی کا امرت مہوتسو
      ثنا نے اپنے جشن آزادی کی ویڈیو انسٹاگرام پر شیئر کی ہے۔ اس میں وہ جھنڈا لہرانے ایک اسکول پہنچی تھی۔ اداکارہ نے کھل کر اپنے ملک کے لیے اپنی محبت اور احترام کا اظہار کیا۔ جب تمام بالی ووڈ سلیبس کو صرف ترنگا لہراتے ہوئے دیکھا گیا تو ثنا نے آزادی کے امرت تہوار کا کیک بھی کاٹا۔ انہوں نے اسکول کے بچوں کی پریڈ کا لطف بھی اٹھایا۔

      روایتی لباس میں پہنچی ثنا خان
      ثنا نے انسٹاگرام پر ویڈیو شیئر کی ہے۔ انہوں نے بارش میں ہی ایک اسکول میں جشن آزادی کی تقریب میں شرکت کی۔ اداکارہ نے یہاں پرچم لہرایا، ترنگے کو سلامی دی۔ آزادی کے امرت مہوتسو کا کیک کاٹا اور سفید کبوتر کو آزاد کرکے دنیا میں امن کا پیغام بھی دیا۔ اس موقع پر ثناء روایتی لباس میں نظر آئیں۔ ثنا نے سیاہ رنگ کا برقعہ اور سفید رنگ کا حجاب پہن رکھا تھا۔ تقریب میں ثنا کے شوہر انس سید نے بھی شرکت کی۔ دونوں کپل اسکول کے بچوں سے تقریر کرتے ہوئے نظر آئے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Saiyad Sana Khan (@sanakhaan21)





      یہ بھی پڑھیں:

      سنجے لیلا بھنسالی کے ساتھ کام کرنے پرShiny Doshiکا انکشاف،کہا-یہ میرے لئے شرمناک تھا۔۔۔

      یہ بھی پڑھیں:
      کرینہ سیف کے لاڈلےTaimur Ali Khanنے دیکھی پہلی ہندی فلم، اس ایکٹر کے ہوگئے فین

      گزشتہ سال بھی ثنا نے یوم آزادی اسی انداز میں منایا تھا۔ اس کے لیے انہوں نے ایک خوبصورت پوسٹ لکھی۔ ثنا نے لکھا، 'سارے جہاں سے اچھا ہندوستان ہمارا' اس کے بعد انہوں نے تقریب میں شرکت کی اپنی ویڈیوز اور تصاویر شیئر کیں۔ فلم انڈسٹری سے دور ثنا عام لوگوں میں سادہ زندگی گزار رہی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: