உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Sangeeta Bijlani Love Life:سلمان سے بریک اپ کے بعد اظہرالدین کے ساتھ بھی نہیں ٹک پائی تھی سنگیتا بجلانی کی شادی، 14 سال میں ہوا تھا طلاق!

    سلمان خان سے بریک اپ کے بعد محمد اظہرالدین سے کی تھی سنگیتا بجلانی نے شادی۔

    سلمان خان سے بریک اپ کے بعد محمد اظہرالدین سے کی تھی سنگیتا بجلانی نے شادی۔

    Sangeeta Bijlani Love Life: سلمان خان کے ساتھ بریک اپ کے بعد سنگیتا کی محبت کی زندگی ایک بار اس وقت روشنی میں آئی جب ان کا نام ہندوستانی کرکٹر محمد اظہر الدین کے ساتھ جوڑا جانے لگا۔ دونوں کی پہلی ملاقات ایک فوٹو شوٹ کے دوران ہوئی اور پھر ان کی قربتیں بڑھ گئیں۔

    • Share this:
      Sangeeta Bijlani Love Life:کئی اداکاراؤں نے 90 کی دہائی میں بالی ووڈ میں قدم رکھا اور مشہور ہوئیں۔ ان میں سے ایک اداکارہ سنگیتا بجلانی بھی تھیں۔ سنگیتا نے منتخب فلموں میں کام کیا، حالانکہ ایسا محسوس کیا جا رہا تھا کہ ان کا کریئر بہت آگے جائے گا لیکن ایسا نہیں ہوا۔ ویسے تو سنگیتا ایسی اداکارہ تھیں جو اپنی پروفیشنل لائف سے زیادہ اپنی پرسنل لائف کی وجہ سے سرخیوں میں رہیں۔ فلم انڈسٹری میں سنگیتا کا سب سے زیادہ چرچا سلمان خان کے ساتھ افیئر تھا۔

      دونوں کا رشتہ شادی تک پہنچ گیا تھا اور شادی کے کارڈ بھی چھپے تھے لیکن موقع پر ہی شادی ٹوٹ گئی اور دونوں کی راہیں ہمیشہ کے لیے جدا ہوگئیں۔ سلمان خان کے ساتھ بریک اپ کے بعد سنگیتا کی محبت کی زندگی ایک بار اس وقت روشنی میں آئی جب ان کا نام ہندوستانی کرکٹر محمد اظہر الدین کے ساتھ جوڑا جانے لگا۔ دونوں کی پہلی ملاقات ایک فوٹو شوٹ کے دوران ہوئی اور پھر ان کی قربتیں بڑھ گئیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Salman Aishwarya Break Up new Reason:سلمان نے ایساکیامانگ لیاتھاکہ دونوں ہوگئے الگ!

      اظہرالدین پہلے سے شادی شدہ اور دو بچوں کے باپ تھے لیکن اس کے باوجود وہ خود کو سنگیتا سے دور نہیں رکھ سکے۔ بالآخر 1996 میں اظہر نے اپنی پہلی بیوی نورین کو طلاق دے دی اور سنگیتا سے دوسری شادی کر کے انہیں اپنی بیوی بنا لیا۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق اظہر نے طلاق کے بدلے نورین کو کروڑوں روپے کا بھتہ بھی دیا۔ تاہم 14 سال ساتھ رہنے کے بعد اظہر اور سنگیتا کے تعلقات میں دراڑ آ گئی اور دونوں میں طلاق ہو گئی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Biwi No.1 Sequel:فینس نے سلمان-سشمیتا کی اس فوٹو کو دیکھ کر کہا کب آئے گی بیوی نمبر2!

      دونوں کی کوئی اولاد نہیں تھی۔ اظہر سے طلاق کے بعد سنگیتا نے دوسری شادی نہیں کی۔ اپنے سابق بوائے فرینڈ سلمان خان سے بریک اپ کے کئی سال بعد بھی سنگیتا کا ان کے ساتھ بہت اچھا رشتہ ہے۔ وہ اکثر سلمان کی فیملی کے ساتھ وقت گزارتی نظر آتی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: