உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    شعیب ملک اور ثانیہ مرزا کے درمیان طلاق کی افواہیں: ثانیہ مرزا نے کیا یہ پوسٹ! کہی یہ بات

    ثانیہ اور شعیب دونوں کو آخری بار اپنے بیٹے کی سالگرہ مناتے ہوئے ایک ساتھ دیکھا گیا تھا۔

    ثانیہ اور شعیب دونوں کو آخری بار اپنے بیٹے کی سالگرہ مناتے ہوئے ایک ساتھ دیکھا گیا تھا۔

    ثانیہ نے سی آر ایلیٹ کا ایک اقتباس شیئر کیا کہ ’تم روشنی اور اندھیرے سے بنے انسان ہو۔ اپنے آپ سے اتنا پیار کریں کہ تھوڑا سا نازک ہونے دیں۔ اپنے آپ کو ان دنوں میں وقفہ دینا سیکھیں جب آپ کا دل سب سے زیادہ بھاری محسوس ہوتا ہے‘۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Pakistan
    • Share this:
      پاکستانی کرکٹر شعیب ملک (Shoaib Malik) سے طلاق کی افواہوں کے درمیان ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا (Sania Mirza) نے ایک بار پھر انسٹاگرام پر ایک پوسٹ شیئر کی ہے، جس میں کہا گیا ہے کہ جب آپ کا دل سب سے زیادہ بھاری محسوس ہوتا ہے تو اپنے آپ کو وقفہ دینا چاہیے۔ جب سے شعیب سے ان کی طلاق کے بارے میں قیاس آرائیاں انٹرنیٹ پر جارہی ہیں، ثانیہ اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹ پر پوسٹس شیئر کر رہی ہیں۔

      ثانیہ نے سی آر ایلیٹ کا ایک اقتباس شیئر کیا کہ ’تم روشنی اور اندھیرے سے بنے انسان ہو۔ اپنے آپ سے اتنا پیار کریں کہ تھوڑا سا نازک ہونے دیں۔ اپنے آپ کو ان دنوں میں وقفہ دینا سیکھیں جب آپ کا دل سب سے زیادہ بھاری محسوس ہوتا ہے‘۔ ثانیہ اور ملک کے کشیدہ تعلقات کے بارے میں بڑھتی ہوئی افواہوں کے درمیان ان کے ایک قریبی دوست نے حال ہی میں دعویٰ کیا کہ ثانیہ اور شعیب نے پہلے ہی علیحدگی کا فیصلہ کر لیا ہے اور صرف کاغذی کارروائی باقی ہے۔

      زی نیوز ہندی کے مطابق اس جوڑے کے قریبی دوست نے دعوی کیا کہ یہ یہ لوگ جلد ہی طلاق لے لیں گے کیونکہ دونوں پہلے ہی الگ ہو چکے ہیں۔ ان کی طلاق کی ایک اور تصدیق شعیب ملک کے انتظامی شعبے کے ایک ٹیم ممبر نے کی۔ انسائڈ اسپورٹس کی رپورٹس کے مطابق ممبر نے کہا کہ ہاں اب وہ باضابطہ طور پر طلاق لے چکے ہیں۔ میں اس سے زیادہ انکشاف نہیں کر سکتا لیکن اس بات کی تصدیق کر سکتا ہوں کہ وہ الگ ہو گئے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      واضح رہے کہ ثانیہ نے چند روز قبل ایک پوسٹ بھی کی تھی جس میں انہوں نے اپنے بیٹے کے ساتھ ایک تصویر شیئر کی تھی جس کے ساتھ کیپشن لکھا تھا کہ ’’وہ لمحات جو مجھے مشکل ترین دنوں سے گزرتے ہیں‘‘۔ ثانیہ اور شعیب کی شادی اپریل 2010 میں ستاروں سے بھری شادی میں ہوئی اور اس دوران ان کی شادی نے دونوں ممالک (ہندوستان اور پاکستان) کو جوڑنے کی وجہ سے ایک بہت بڑا تنازعہ کھڑا کر دیا۔
      اس جوڑے کا اب چار سالہ بیٹا اذہان (Izhann) ہے۔ ثانیہ اور شعیب دونوں کو آخری بار اپنے بیٹے کی سالگرہ مناتے ہوئے ایک ساتھ دیکھا گیا تھا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: