உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سنجیدہ شیخ نے سفید تولیے میں کرایا بولڈ فوٹو شوٹ، تصاویر نے انٹرنیٹ پر مچایا ہنگامہ

    سنجیدہ شیخ نے سفید تولیے میں کرایا بولڈ فوٹو شوٹ، تصاویر نے انٹرنیٹ پر مچایا ہنگامہ

    سنجیدہ شیخ نے سفید تولیے میں کرایا بولڈ فوٹو شوٹ، تصاویر نے انٹرنیٹ پر مچایا ہنگامہ

    سنجیدہ شیخ (Sanjeeda Sheikh) نے سوشل میڈیا پر ایک بار پھر کچھ ایسا ہی کیا ہے، جس کی وجہ سے وہ لائم لائٹ میں ہیں۔ دراصل، سنجیدہ شیخ نے ایک فوٹو شوٹ کرایا ہے۔ اس فوٹو شوٹ میں سنجیدہ شیخ کا وہ اوتار دیکھنے کو ملا ہے، جو پہلے کبھی نہیں نظر آیا ہے۔ سنجیدہ شیخ نے تولیے میں فوٹو شوٹ کرایا ہے۔

    • Share this:
      ٹی وی کی مشہور اداکارہ سنجیدہ شیخ (Sanjeeda Sheikh) اکثر اپنے لُکس کی وجہ سے سرخیوں میں رہتی ہیں۔ ان کی خوبصورت تصاویر سوشل میڈیا پر پسند کی جاتی ہیں۔ ان کی انسٹا گرام پر اچھی خاصی فین فالوئنگ بھی ہے۔ انہوں نے سوشل میڈیا پر ایک بار پھر کچھ ایسا ہی کیا ہے، جس کی وجہ سے وہ لائم لائٹ میں ہیں۔ دراصل، سنجیدہ شیخ نے ایک فوٹو شوٹ کرایا ہے۔ اس فوٹو شوٹ میں سنجیدہ شیخ کا وہ اوتار دیکھنے کو ملا ہے، جو پہلے کبھی نہیں نظر آیا ہے۔

      سنجیدہ شیخ نے دراصل تولیے میں فوٹو شوٹ کرایا ہے۔ تولیے میں ان کا یہ بولڈ فوٹو شوٹ لوگوں کو کافی پسند آرہا ہے۔ سفید تولیے اور کھلے بالوں کے ساتھ وہ مسکرا رہی ہیں۔ انہوں نے اپنے انسٹا گرام ہینڈل پر ایک ویڈیو شیئر کیا ہے۔ اس ویڈیو میں انہوں نے اپنی تمام تصاویر شیئر کی ہیں۔

      سنجیدہ شیخ ان تصاویر میں نو میک اپ لُک میں نظر آرہی ہیں۔ یہ تصاویر سوشل میڈیا پر اب وائرل ہو رہی ہیں۔ سنجیدہ شیخ انسٹا گرام پر مسلسل اپنی گلیمرس اور بولڈ تصاویر شیئر کرتی رہتی ہیں۔ ان کی اچھی خاصی فین فالوئنگ بھی ہے۔

       



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Sanjeeda Shaikh (@iamsanjeeda)






      وہیں ذاتی زندگی کی بات کریں تو سنجیدہ شیخ نے اداکار عامر علی سے شادی کی تھی۔ دونوں حالانکہ اب الگ ہوچکے ہیں۔ عامر علی اور سنجیدہ شیخ سیروگیسی کے ذریعہ ایک بیٹی کے والدین بنے تھے۔ ان کی بیٹی کا نام آئرہ ہے۔ دونوں اکثر آئرہ کی بھی تصویر شیئر کرتے ہیں۔

      ورک فرنٹ کی بات کریں تو انہوں نے ’کیا ہوگا نمّو کا‘ سے ٹی وی پر ڈیبیو کیا تھا۔ وہ کئی فلموں، ٹی وی سیریلس اور ویب سیریز میں کام کرچکی ہیں۔ آخری بار وہ فلم ’تیش‘ میں نظر آئی تھیں۔ اس کے علاوہ کئی ریئلٹی شو کا بھی حصہ رہ چکی ہیں۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: