உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سارہ علی خان نے نمک کے پہاڑوں کے درمیان کیا امیتابھ بچن کے گانے’سمندر میں نہاکے‘ پر کیا ڈانس، دیکھیے Video

    سارہ علی خان نے اس گانے پر کیا جم کر ڈانس۔

    سارہ علی خان نے اس گانے پر کیا جم کر ڈانس۔

    بغیر کسی ٹینشن کے سارہ خوشی سے ناچ رہی ہے۔ اس ریل کو اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر پوسٹ کرتے ہوئے سارہ نے ایک مضحکہ خیز کیپشن بھی لکھا ہے۔

    • Share this:
      سارہ علی خان نہ صرف ایک اداکارہ ہیں بلکہ ایک زندہ دل انسان بھی ہیں۔ جس کا ثبوت وہ اکثر اپنی مضحکہ خیز ریلز اور ویڈیوز بنا کر دیتی ہیں۔ اب اداکارہ نے ایک بار پھر وہی کر دکھایا۔ اس بار انہوں نے نمک کے پہاڑوں کے درمیان رقص کیا ہے۔ جسے ان کے مداحوں کی جانب سے بے حد پسند کیا جا رہا ہے اور وہ سارہ کے اس ڈانس پر کھلے عام تبصرے اور لائکس کی بارش کر رہے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ایشوریہ رائے نے آخرکیوں ٹھکرادیاتھاکچھ کچھ ہوتا ہے کا Offer، ایکٹریس نے خود بتائی تھی وجہ

      اس ویڈیو کو بنانے کے لیے سارہ نے لوکیشن کے مطابق گانے کا انتخاب کیا ہے۔ وہ نمک کے پہاڑوں کے درمیان امیتابھ بچن کے ہٹ گانا 'سامندر میں نہا کے' پر ڈانس کررہی ہیں۔ اس دوران ان کے ساتھ ایک ڈانس پارٹنر بھی ہے۔ جو سارہ کو خوب سپورٹ کر رہا ہے اور اس کے ساتھ مل کر وہ ناچ رہی ہیں۔ دونوں نے اس گانے پر بہت پرجوش پرفارمنس دی ہے۔ سارہ ناچتے ہوئے بہت مگن اور خوش نظر آرہی ہے۔ اداکارہ ریتلی زمین پر رقص کر رہی ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Sara Ali Khan (@saraalikhan95)





      یہ بھی پڑھیں:
      Lalit Modi Biopic:للت مودی پر بنے گی فلم، IPLکی کہانی سے اٹھایا جائے گا پردہ

      اس کے پس منظر میں نمک کا پہاڑ نظر آ رہا ہے اور ساتھ ہی اس پر کچھ کام بھی ہو رہا ہے۔ لیکن بغیر کسی ٹینشن کے سارہ خوشی سے ناچ رہی ہے۔ اس ریل کو اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر پوسٹ کرتے ہوئے سارہ نے ایک مضحکہ خیز کیپشن بھی لکھا ہے۔ اس ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے انہوں نے لکھا، 'نمک میں چمک'۔ اس کے ساتھ اداکارہ نے 'ٹھمک ٹھمک' بھی لکھا ہے۔ سارہ کا یہ مزے سے بھرا انداز ان کے مداحوں کو پسند آرہا ہے اور وہ خوب پیار کی بارش کر رہے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: