உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Sara Ali Khan Workout Video:جم میں پسینہ بہاتی نظر آئیں سارہ علی خان، ویڈیو میں دیکھیں ورک آؤٹ کی شدت

    سارہ علی خان نے جم میں ورک آوٹ کا ویڈیو کیا شیئر۔

    سارہ علی خان نے جم میں ورک آوٹ کا ویڈیو کیا شیئر۔

    Sara Ali Khan Workout Video: یہ پہلا موقع نہیں ہے، جب سارہ علی خان کی ورزش کی ویڈیو سوشل میڈیا پر چھائی ہوئی ہے۔ اس سے پہلے بھی کئی بار سارہ کو اپنے جم سیشن کی ویڈیو شیئر کرتے دیکھا گیا ہے۔

    • Share this:
      Sara Ali Khan Workout Video:سارہ علی خان وہ بی ٹاؤن اداکارہ ہیں جنہوں نے بہت کم وقت میں بالی ووڈ انڈسٹری میں اپنی ایک خاص پہچان بنائی ہے۔ اس دوران سارہ علی خان نے سمبا اور کیدارناتھ جیسی سوپر ہٹ فلمیں بھی دیں۔ ادھر سوشل میڈیا پر سارہ علی خان کی ایک ویڈیو تیزی سے وائرل ہو رہی ہے جس میں سارہ جم میں محنت کرتی نظر آ رہی ہیں۔

      سارہ علی خان شدید ورک آؤٹ کرتی آئی نظر
      خاص بات یہ ہے کہ سارہ علی خان کو فٹنس کا بہت شوق ہے۔ سارہ علی خان کو ہر روز جم جاتے دیکھا جاتا ہے۔ دراصل جم اور ورزش کی وجہ سے سارہ علی خان بھی ان دنوں بالی ووڈ کی ٹاپ فٹ ترین اداکارہ ہیں۔ اس درمیان، سارہ علی خان کی تازہ ترین ورزش کی ویڈیو پر غور کریں، جس میں سارہ جم میں پسینہ بہاتی نظر آ رہی ہیں۔ دراصل سارہ علی خان نے حال ہی میں اس ویڈیو کو اپنے آفیشل انسٹاگرام ہینڈل پر شیئر کیا ہے۔ سارہ کی اس ویڈیو میں، آپ آسانی سے اس کی ہارڈ کارڈیو ٹریننگ کا اندازہ لگا سکتے ہیں۔ شائقین بھی سارہ علی خان کی اس ورزش کی ویڈیو کو بے حد پسند کر رہے ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Sara Ali Khan (@saraalikhan95)





      یہ بھی پڑھیں:
      Deepika Padukoneسے لے کر سیف علی خان تک، ان اسٹارس نے پیار میں کردی تھیں ساری حدیں پار

      یہ بھی پڑھیں:
      Karisma Kapoorکیوں صرف چھٹی کلاس تک ہی پڑھ پائی، وجہ جان کر آپ ہوجائیں گے حیران

      فٹنس کی دیوانی ہیں سارہ
      دراصل یہ پہلا موقع نہیں ہے، جب سارہ علی خان کی ورزش کی ویڈیو سوشل میڈیا پر چھائی ہوئی ہے۔ اس سے پہلے بھی کئی بار سارہ کو اپنے جم سیشن کی ویڈیو شیئر کرتے دیکھا گیا ہے۔ مشہور ہے کہ سارہ علی خان ہندی سینما میں آنے سے پہلے کافی زیادہ وزن کی حامل تھیں لیکن جم میں سخت محنت کرنے کے بعد سارہ نے خود کو فلم انڈسٹری کے لیے فٹ کر لیا اور آج انہیں فٹنس کی دیوانی بھی کہا جاتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: