உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Kareena Kapoor Khan کی کون سی بات سارہ علی خان کو کرتی ہے متاثر،اداکارہ نے خود کیا انکشاف

    بالی ووڈ اداکارہ سارا علی خان نے اپنی ماں کرینہ کپور خان کو لے کر کہی یہ بڑی بات۔(Photo: @saraalikhan95/@kareenakapoorkhan/Instagram)

    بالی ووڈ اداکارہ سارا علی خان نے اپنی ماں کرینہ کپور خان کو لے کر کہی یہ بڑی بات۔(Photo: @saraalikhan95/@kareenakapoorkhan/Instagram)

    Sara Ali Khan On Kareena Kapoor Khan: کرینہ کپور خان اپنی آنے والی فلم لال سنگھ چڈھا کی شوٹنگ میں مصروف ہیں جس میں ان کے ساتھ عامر خان نظر آئیں گے۔ وہیں بات سارہ کی کریں تو وہ آخری بار دھنوش اور اکشے کمار کے ساتھ فلم اترنگی رے میں نظر آئی تھیں۔

    • Share this:
      Sara Ali Khan On Kareena Kapoor Khan: بالی ووڈ(Bollywood) میں کرینہ کپور خان(Kareena Kapoor Khan) اپنے خاص انداز کے لیے جانی جاتی ہیں۔ کبھی اپنے نئے روپ، کبھی اپنی فیملی اور کبھی اپنی فلموں کی وجہ سے وہ ہمیشہ سرخیوں (Limelight) میں رہتی ہیں۔ اس کے ساتھ، وہ اپنے خاندان کو سنبھالتی ہیں اور بہت اچھی طرح سے کام کرتی ہے. ان کی بیٹی سارہ علی خان(Sara Ali Khan) بھی ان کے اس خاص ادا پر فدا ہے۔

      کرینہ کی اس ادا سے متاثر ہوتی ہیں سارہ
      سارہ علی خان نے ایک انٹرویو میں کرینہ کپور خان کے بارے میں پوچھے گئے سوال پر کہا تھا کہ کرینہ بہت اچھی فنکارہ ہیں۔ اس کے ساتھ ہی سارہ نے اس انٹرویو میں کرینہ کی تعریف کی تھی اور کہا تھا کہ ان کا کام کرنے کا جذبہ قابل دید ہے۔ دو بچوں کی ماں ہونے کے باوجود وہ اپنے خاندان کو سنبھالتی ہیں اور بہت اچھے طریقے سے کام کرتی ہیں۔ اس کے لیے میں ان کی فین ہوں۔ انہوں نے کہا تھا کہ مستقبل میں وہ بھی کرینہ کی طرح وقت کا انتظام کرنا پسند کریں گی۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Sara Ali Khan (@saraalikhan95)





      یہ بھی پڑھیں:
      Tejasswi Prakashاورکرن کندرا کے ’بارش آئی ہے‘گانے کاٹیزرجاری،فینس کوپسند آرہی ہے کیمسٹری

      یہ بھی پڑھیں:
      Shilpa Shirodkar:آخر یہ مشہور اداکارہ راتوں رات فلموں سے کیوں ہوگئی تھیں دور؟

      ان دنوں کرینہ کپور خان اپنی آنے والی فلم لال سنگھ چڈھا کی شوٹنگ میں مصروف ہیں جس میں ان کے ساتھ عامر خان نظر آئیں گے، اس فلم کو لے کر ان کے فینس کافی پرتجسس ہیں اور بے صبری سے اس فلم کا انتظار کررہے ہیں۔ وہیں بات سارہ کی کریں تو وہ آخری بار دھنوش اور اکشے کمار کے ساتھ فلم اترنگی رے میں نظر آئی تھیں۔ فی الحال، وہ بیرون ملک اپنے فارغ وقت کا لطف اٹھارہی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: