உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    حب الوطنی پر مبنی فلم میں کام کریں گیSara Ali Khan، اس فریڈم فائٹر کا نبھائیں گی کردار، کہانی ہے زبردست

    سارہ علی خان۔ (فائل فوٹو)

    سارہ علی خان۔ (فائل فوٹو)

    Sara Ali Khan Will Play The Role Of Freedom Fighter: سارہ علی خان کی فلم ’اے وطن…میرے وطن‘ کی ہدایت کاری کنن آئیر کریں گے اور اسے کرن جوہر پروڈیوس کریں گے۔ کنن کو ابھینو بندرا کی بایوپک میں بھی کام کرنا تھا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Jammu | Hyderabad | Delhi | Maharashtra
    • Share this:
      Sara Ali Khan Will Play The Role Of Freedom Fighter: بالی ووڈ کی نوجوان اور باصلاحیت اداکارہ سارہ علی خان(Sara Ali Khan) نے اپنی اگلی فلم کے لیے کرن جوہر(Karan Johar) سے ہاتھ ملا لیا ہے۔ خبر ہے کہ سارہ حب الوطنی پر مبنی فلم ’اے وطن…میرے وطن‘(Aye Watan…Mere Watan) کا حصہ بننے کے لیے تیار ہیں۔ اس میں وہ فریڈم فائٹر اوشا مہتا(Usha Mehta) کا کردار ادا کریں گی۔

      رپورٹ کے مطابق فلم رواں سال ستمبر میں فلور پر ہوگی۔ سارہ نے اس سال کے شروع میں ہی فلم سائن کی تھی۔ انہوں نے اپنے باقی تمام وعدے پورے کیے ہیں۔ اب وہ اپنی پوری توجہ اس فلم پر مرکوز کر سکتی ہیں۔

      اوشا مہتا پر بننے جارہی ہے بائیوپک
      سارہ نے پہلے ہی فلم کے لیے تیاریاں شروع کر دی ہیں اور وہ پہلی بار حقیقی زندگی کا کردار ادا کرنے کی بھی منتظر ہیں۔ یہ بھی سنا ہے کہ یہ فلم بنیادی طور پر ایک زیر زمین ریڈیو اسٹیشن پر مبنی ہوگی جسے اوشا مہتا نے 'کانگریس ریڈیو' کے نام سے شروع کیا تھا، جو 1942 میں ہندوستان چھوڑو تحریک کے دوران چند ماہ تک چل رہا تھا۔

      'کانگریس ریڈیو' نے جدوجہد آزادی میں ایک اہم کردار ادا کیا، کیونکہ یہ غیر سنسر شدہ خبریں اور دیگر معلومات نشر کرتا تھا جسے برطانوی حکومت ہند نے ممنوع قرار دیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      داود ابراہیم پر کیا تھا مذاق توRaju Srivastavaکو ملی تھی جان سے مارنے کی دھمکی

      یہ بھی پڑھیں:
      Raju Srivastava Facts:اس شو نے بدل دی راجوکی قسمت،’گجودر بھیا‘کوبنایاراتوں رات اسٹار

      سارہ علی خان کی فلم ’اے وطن…میرے وطن‘ کی ہدایت کاری کنن آئیر کریں گے اور اسے کرن جوہر پروڈیوس کریں گے۔ کنن کو ابھینو بندرا کی بایوپک میں بھی کام کرنا تھا۔ اب 'اے وطن... میرے وطن' میں مصروف ہیں۔ بتایا جا رہا ہے کہ فلمساز کیتن مہتا بھی اوشا مہتا کی بایوپک پر کام کر رہے ہیں۔ وہ اس کی پیٹرن آنٹی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: