உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    SRK Film Dunki:شاہ رُخ خان نے اپنی اگلی فلم کا کیا اعلان، نام اور ریلیز کی بتائی تاریخ

    راجکمار ہیرانی کے ساتھ نئی فلم میں نظر آئیں گے شاہ رخ خان۔

    راجکمار ہیرانی کے ساتھ نئی فلم میں نظر آئیں گے شاہ رخ خان۔

    SRK Film Dunki:شاہ رخ خان نے ایک ٹویٹ کے ساتھ ایک ویڈیو شیئر کی ہے جس میں وہ راجکمار ہیرانی سے فلم کے بارے میں بات کرتے نظر آ رہے ہیں۔

    • Share this:
      SRK Film Dunki:بالی ووڈ اداکار شاہ رخ خان نے ایک طویل عرصے سے اداکاری کی دنیا سے دوری بنائے رکھی ہے۔ وہ بڑے پردے پر واپسی کرنے جا رہے ہیں۔ کچھ عرصہ قبل شاہ رخ نے ٹیزر جاری کرکے اپنی آنے والی فلم پٹھان کی ریلیز کی تاریخ کا اعلان کیا تھا۔ اب شاہ رخ نے اپنی ایک اور فلم کا اعلان کیا ہے۔ ان کی یہ فلم راجکمار ہیرانی کے ساتھ آنے والی ہے۔ شاہ رخ نے اپنی نئی فلم ڈنکی کا اعلان سوشل میڈیا پر کیا ہے۔

      شاہ رخ خان نے ایک ٹویٹ کے ساتھ ایک ویڈیو شیئر کی ہے جس میں وہ راجکمار ہیرانی سے فلم کے بارے میں بات کرتے نظر آ رہے ہیں۔ شاہ رخ نے لکھا- ڈیئر راجکمار ہیرانی سر، آپ میرے سانتا کلاز نکلے۔ تم شروع کرو میں ٹائم پر پہنچ جاؤں گا۔ بلکہ میں سیٹ پر ہی رہنے لگوں گا۔ میں آخر کار آپ کے ساتھ کام کرنے کے لیے پرجوش ہوں۔ میں 22 دسمبر 2023 کو آپ سب کے لیے ڈنکی لے کر آرہا ہوں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      عامرخان نے’ڈھول جگیروں دا‘پرکیازبردست بھانگڑا-Video دیکھنے سے خودکو نہیں روک پائیں گے آپ!


      ویڈیو میں کہی یہ بات
      ویڈیو میں شاہ رخ خان راجکمار ہیرانی کی فلموں کے پوسٹرز کو دیکھتے ہوئے کہتے ہیں، واؤ کیا فلمیں ہیں؟ اس کے بعد راجکمار آتے ہیں اور کہتے ہیں کہ شاہ رخ کیا دیکھ رہے ہو؟ شاہ رخ کچھ کہتے ہیں کچھ نہیں سر رنبیر کپور سنجو میں، عامر بطور PK، سنجو بابا منا بھائی۔ واہ سر کمال ہے سر۔ سر کیا میرے لیے بھی ایسا کچھ ہے؟ اس پر راجکمار کہتے ہیں کہ میرے پاس اسکرپٹ ہے۔ اسکرپٹ کے بارے میں پوچھتے ہوئے شاہ رخ کہتے ہیں کیا یہ سچی کامیڈی ہے؟ ایموشنس ہیں؟ رومانس ہے؟ اس پر راج کمار کا کہنا تھا کہ وہ اپنا سگنیچر پوز رہنے ہی دیں۔ اس کے بعد وہ راجکمار سے فلم کا ٹائٹل پوچھتے ہیں، وہ بتاتے ہیں ڈنکی۔ شاہ رخ کو وہ ڈانکی سمجھ آتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Ranveer نے’جیش بھائی زوردار‘کے ٹریلرلانچ بتایاکہ وہ بیٹی یاپھربیٹے کے بنناچاہتے ہیں پاپا؟



      آخر میں شاہ رخ کہتے ہیں، 'ڈنکی ڈانکی جو بھی ہے لے لو لے لو۔ اس کے بعد ویڈیو میں فلم کے نام اور ریلیز کی تاریخ کا اعلان کیا جاتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: