உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    The Archies:شاہ رُخ خان نے لاڈلی سہانا کے ڈیبیو پر شیئر کیا پوسٹ، کہا-آپ کبھی پرفیکٹ نہیں۔۔۔

    بیٹی سہانا خان کے ڈیبیو پر شاہ رخ خان کا جذباتی پوسٹ۔

    بیٹی سہانا خان کے ڈیبیو پر شاہ رخ خان کا جذباتی پوسٹ۔

    The Archies: زویا اختر 'دی آرچیز' کو ڈائریکٹ کر رہی ہیں، جب کہ ریما کاگتی اس فلم کو پروڈیوس کر رہی ہیں۔ اس فلم میں سوہانا، خوشی اور اگستیا کے ساتھ، مہر آہوجا، یوراج میندرا، ویدانگ رینا بھی نظر آنے والے ہیں۔ یہ فلم نیٹ فلکس پر ریلیز کی جائے گی۔

    • Share this:
      The Archies:بالی ووڈ کے کنگ خان شاہ رخ خان کی بیٹی سہانا خان انڈسٹری میں قدم رکھنے جا رہی ہیں۔ مداحوں کو سہانا کے ڈیبیو کا بے صبری سے انتظار تھا اور اب ان کا انتظار ختم ہونے والا ہے۔ آج سہانا کی پہلی فلم دی آرچیز کا ٹیزر شیئر کیا گیا ہے۔ خوشی کپور اور اگستیہ نندا سوہانا کے ساتھ دی آرچیز میں ڈیبیو کرنے جا رہے ہیں۔ شاہ رخ خان نے بیٹی سہانا کے ڈیبیو پر سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ شیئر کی ہے۔ انہوں نے سہانا کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا ہے۔ شاہ رخ خان کی یہ پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے۔

      دی آرچیز کا پوسٹر شیئر کرتے ہوئے شاہ رخ خان نے لکھا – اور یاد رکھو سہانا، آپ کبھی بھی پرفیکٹ نہیں ہو سکتے... لیکن جیسی آپ ہو ویسے رہنا اس کے قریب لے جاتا ہے۔ ایک اداکار کے طور پر مہربان بنیں اور دیں... آپ کو اینٹ، پتھر اور تالیاں رکھنا نہیں نہیں ہے... آپ کا جو حصہ اسکرین پر پیچھے رہ جائے گا وہ ہمیشہ آپ کا رہے گا... آپ بہت طویل سفر طے کر چکے ہیں لیکن لوگوں کے دلوں تک پہنچنے کا راستہ کبھی ختم نہیں ہوتا...آگے بڑھو اور جتنا ہو سکے مسکراتے رہو۔ اب لائٹ ہوگی...کیمرہ اور ایکشن!

      سہانا خان نے کیا کمنٹ
      شاہ رخ خان کی پوسٹ پر ان کی بیٹی سہانا خان نے کمنٹ کیا ہے۔ سہانا نے لکھا- پیارے پاپا۔ دل کا ایموجی بھی پوسٹ کیا۔ شاہ رخ خان کی یہ پوسٹ وائرل ہو گئی ہے۔ ان کے مداحوں کی جانب سے کافی تبصرے کیے جا رہے ہیں۔ ایک مداح نے لکھا - جب سہانا کے والد دنیا کے بادشاہ ہوں گے تو یقیناً ان کی بیٹی بھی اداکاری کی دنیا میں چمکے گی۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Shah Rukh Khan (@iamsrk)





      یہ بھی پڑھیں:
      Nora Fatehiکے بچپن کے کرش ہیں یہ پرکشش ایکٹر، کنگنا رناوت کے بارے میں کہی یہ بات

      یہ بھی پڑھیں:
      Akshay Kumar Covid 19 Positive:دوسری مرتبہ کوروناسے متاثرہوئے اکشے کمار،ٹوئٹ کرکے دی اطلاع

      زویا اختر 'دی آرچیز' کو ڈائریکٹ کر رہی ہیں، جب کہ ریما کاگتی اس فلم کو پروڈیوس کر رہی ہیں۔ اس فلم میں سوہانا، خوشی اور اگستیا کے ساتھ، مہر آہوجا، یوراج میندرا، ویدانگ رینا بھی نظر آنے والے ہیں۔ یہ فلم نیٹ فلکس پر ریلیز کی جائے گی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: