உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Shah Rukh Khanنے اپنے مصروف شیڈیول سے بریک لے کر دیکھی’ڈارلنگس‘

    عالیہ بھٹ کی ڈارلنگس کے ساتھ خود کو پیمپر کررہے ہیں شاہ رخ خان۔

    عالیہ بھٹ کی ڈارلنگس کے ساتھ خود کو پیمپر کررہے ہیں شاہ رخ خان۔

    Shah Rukh Khan Watch Alia Bhatt Darlings: شاہ رخ خان کے ورک فرنٹ کی بات کریں تو وہ کافی عرصے سے بے حد مصروف ہیں۔ ایک کے بعد ایک شوٹنگ۔ ان کے ہاتھ میں بیک وقت تین فلمیں ہیں۔ ان میں 'جوان'، 'پٹھان' اور 'ڈنکی' شامل ہیں۔ وہ اس وقت راج کماری ہیرانی کے ساتھ 'ڈنکی' کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔

    • Share this:
      Shah Rukh Khan Watch Alia Bhatt Darlings: آخرکار عالیہ بھٹ کی پہلی پروڈکشن فلم 'ڈارلنگز' ریلیز ہو گئی ہے۔ ٹریلر ریلیز ہونے کے بعد سے ہی شائقین اس فلم کا بے صبری سے انتظار کر رہے تھے اور اس نے بھی مایوس نہیں کیا۔ 'ڈارلنگس' کے سبھی دیکھنے والے عالیہ کے ساتھ شیفالی شاہ اور وجے ورما کی اداکاری کی تعریف کرتے نہیں تھکتے ہیں۔ شاہ رخ خان نے بھی ٹویٹ کر کے مداحوں کو آگاہ کیا کہ وہ اپنے مصروف شیڈول سے وقفہ لیں گے اور خود کو پیمپر کرنے کے لیے عالیہ کی 'ڈارلنگز' دیکھیں گے۔

      حالانکہ شاہ رخ نے ٹویٹ کے ذریعے یہ بھی واضح کیا کہ یہ کسی پروموشن کا حصہ نہیں ہے۔ انہوں نے ٹویٹ کر کے لکھا کہ وہ پچھلے کچھ دنوں سے نان اسٹاپ کام کر رہے ہیں۔ لہذا انہیں اپنے آپ کو پیمپر کرنے کی ضرورت ہے۔ یہ رہا ان کا مکمل پوسٹ۔

      بتادیں کہ اس سے قبل شاہ رخ اور ان کی اہلیہ گوری خان نے 'ڈارلنگ' کا ٹریلر شیئر کرتے ہوئے اس کی تعریف کی تھی۔ پھر دونوں نے اس فلم میں بہت دلچسپی لی تھی۔ 'ڈارلنگ' کی کہانی سنانے کے انداز نے انہیں بہت متاثر کیا تھا۔ ایسے میں وہ پوری فلم کو کیسے چھوڑ سکتے ہیں۔


      یہ بھی پڑھیں:

      Richa Chaddha And Ali Fazal Marriage:جانیے کب ہے رچا-علی فضل کی شادی، سامنے آئی یہ تاریخ

      یہ بھی پڑھیں:
      Hina Khan Net Worth:کروڑوں کی مالکن ہیں حنا خان،جانیے عالیشان گھراورلگژری گاڑیوں کی قیمت

      شاہ رخ خان کے ورک فرنٹ کی بات کریں تو وہ کافی عرصے سے بے حد مصروف ہیں۔ ایک کے بعد ایک شوٹنگ۔ ان کے ہاتھ میں بیک وقت تین فلمیں ہیں۔ ان میں 'جوان'، 'پٹھان' اور 'ڈنکی' شامل ہیں۔ وہ اس وقت راج کماری ہیرانی کے ساتھ 'ڈنکی' کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔ حال ہی میں بوڈاپیسٹ سے سیٹس کی کچھ تصاویر لیک ہوئی تھیں۔ شاہ رخ بھی 'جوان' کو لے کر کافی پرجوش ہیں، کیونکہ اس کی ڈائریکشن ساؤتھ کے فلمساز ایٹلی کے ہاتھ میں ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: