உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Shah Rukh: شاہ رخ خان کے بیٹے ابرام نے لہرایاجھنڈا، فخر، محبت اور خوشی کا کیااظہار

    ہندوستان کی آزادی پر اپنے علم کی جانچ کریں۔

    ہندوستان کی آزادی پر اپنے علم کی جانچ کریں۔

    خان خاندان نے اس موقع پر سفید لباس کا انتخاب کیا۔ خان لڑکوں نے ڈینم پتلون کے ساتھ سفید ٹیز پہنی جبکہ گوری نے ڈینم پتلون کے ساتھ سفید بلیزر کا انتخاب کیا۔ تصویر شیئر کرتے ہوئے گوری نے لکھا کہ ’’یوم آزادی مبارک ہو۔‘‘

    • Share this:
      ہندوستان کے 75 ویں یوم آزادی (India’s 75th Independence Day) کے موقع پر شاہ رخ خان (Shah Rukh) نے ایک ویڈیو شیئر کی جس میں بتایا گیا کہ یہ ان کے چھوٹے بیٹے ابرام خان (Abram Khan) ہیں جنہوں نے منت پر پرچم لہرایا۔ ابرام کے ساتھ شاہ رخ، گوری خان، آریان خان اور سپر اسٹار کی ٹیم شامل تھی۔ ویڈیو شیئر کرتے ہوئے شاہ رخ خان نے انکشاف کیا کہ وہ نوجوانوں کو ’وطن عزیز ہندوستان کے مجاہدین آزادی کی قربانیوں کو یاد کرارہے ہیں۔

      شاہ رخ نے ٹویٹ کیا کہ گھر پر وطن عزیز ہندوستان کے مجاہدین آزادی کی قربانیوں کو یاد کرارہا ہوں ابھی کچھ اور نشستیں ہوں گی۔ لیکن چھوٹے کی طرف سے جھنڈا لہرانے سے ہم سب کو فوری طور پر فخر، محبت اور خوشی کا احساس ہوا ہے۔ یہ ٹوئٹ گوری خان کے جھنڈے کے ساتھ خان خاندان کی تصویر شیئر کرنے کے فوراً بعد شیئر کیا گیا۔ تصویر میں شاہ رخ خان نے ابرام کا ہاتھ تھاما جب کہ آرین گوری کے ساتھ کھڑے تھے۔

      خان خاندان نے اس موقع پر سفید لباس کا انتخاب کیا۔ خان لڑکوں نے ڈینم پتلون کے ساتھ سفید ٹیز پہنی جبکہ گوری نے ڈینم پتلون کے ساتھ سفید بلیزر کا انتخاب کیا۔ تصویر شیئر کرتے ہوئے گوری نے لکھا کہ ’’یوم آزادی مبارک ہو۔‘‘ اس موقع پر ان کی بیٹی سوہانا خان موجود نہیں تھیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      اتوار کی شام منت (بانڈرہ) کے باہر موجود چند خوش قسمت مداحوں نے بھی پرچم کشائی کے بعد اداکار کی بالکونی میں ان کی ایک جھلک دیکھی۔ شاہ رخ کو مداحوں کی طرف ہاتھ ہلاتے ہوئے دیکھا گیا جب وہ ان کے لیے خوشی کا اظہار کر رہے تھے۔ شاہ رخ کی فیملی نے ہر گھر ترنگا مہم (Har Ghar Tiranga campaign) میں حصہ لینے کے لیے کئی مشہور شخصیات مدعو کیا۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      واضح رہے کہ 75ویں یوم آزادی کے موقع پر نریندر مودی نے تمام شہریوں سے #AzaadiKaMahotsav منانے کی درخواست کی۔ اس کے لیے پی ایم نے تمام شہریوں سے کہا ہے کہ وہ اپنے گھروں پر ترنگا لہرائیں، اسے ’ہر گھر ترنگا‘ کہتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: