உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Priyanka Chopraکے گھر پر صبح صبح آخر نائٹ سوٹ میں کیوں ملے تھے شاہد کپور، جانیے وجہ!

    شاہد کپور اور پرینکا چوپڑا کی محبت کے قصے بھی ہوئے تھے مشہور۔

    شاہد کپور اور پرینکا چوپڑا کی محبت کے قصے بھی ہوئے تھے مشہور۔

    Priyanka Chopra & Shahid Kapoor: شاہد کپور نے میرا راجپوت سے شادی کی ہے، وہیں پرینکا چوپڑا کی نک جونس کے ساتھ 2018 میں شاندار شادی ہوئی تھی۔ ان دونوں ستاروں کی شادی بھی سرخیوں میں رہی۔

    • Share this:
      Priyanka Chopra & Shahid Kapoor: سال 2009 میں ہدایت کار وشال بھردواج کی فلم 'کمینے' ریلیز ہوئی، اس فلم میں شاہد کپور اور پریانکا چوپڑا نے مرکزی کردار ادا کیا تھا۔ شاہد اور پریانکا کی محبت کی کہانیاں شوٹنگ کے دوران ہی مشہور ہونے لگیں۔ دونوں کے گھر قریب ہی تھے۔ اس کے علاوہ پرینکا اور شاہد کو بھی کئی پارٹیوں میں ایک ساتھ دیکھا گیا۔ دونوں کے رومانس کی بات کرنے والوں کے لیے اتنا ثبوت کافی تھا۔

      اسی دوران ایک دن محکمہ انکم ٹیکس والوں نے صبح 7.30 بجے پرینکا چوپڑا کے گھر پر چھاپہ ماردیا تھا۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق پریانکا اس وقت اپنے گھر پر اکیلی تھیں۔ وہ انکم ٹیکس والوں کو دیکھ کر ڈر گئی۔ اس وقت پرینکا نے شاہد کو مدد کے لیے بلایا۔ شاہد بھی جلدی میں نائٹ سوٹ بدلے بغیر پی سی کے گھر پہنچ گئے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Dhaakad song She is On Fire Out:کنگناکی فلم کاگاناہواریلیز،نظر آیا انتہائی بولڈ انداز

      پرینکا چوپڑا کے گھر پر انکم ٹیکس کا چھاپہ میڈیا کے لیے بڑی بات تھی۔ ایک گھنٹے کے اندر یہ خبر پورے ملک میں پھیل گئی، لیکن محکمہ انکم ٹیکس نے کیا کارروائی کی، پرینکا کے گھر سے کیا لے گئے، کتنی رقم ملی، کتنے زیورات ملے، اس بات کو زیادہ اہمیت نہیں ملی، لیکن اس بات سے سنسنی پھیل گئی کہ شاہد کپور صبح سویرے پریانکا چوپڑا کے گھر کیا کر رہے تھے، وہ بھی نائٹ سوٹ میں۔ تاہم پرینکا اور شاہد دونوں نے اس بارے میں خاموشی اختیار کی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      CIDکی انسپکٹر نے بکنی پہن کر جنگل میں کرایابولڈ فوٹوشوٹ،تصویر نے بڑھایا انٹرنیٹ کاٹمپریچر

      تاہم اب دونوں اپنی زندگی میں آگے بڑھ چکے ہیں۔ جہاں شاہد کپور نے میرا راجپوت سے شادی کی ہے، وہیں پرینکا چوپڑا کی نک جونس کے ساتھ 2018 میں شاندار شادی ہوئی تھی۔ ان دونوں ستاروں کی شادی بھی سرخیوں میں رہی۔ اس کے پیچھے وجہ یہ تھی کہ جہاں شاہد نے ایک عام لڑکی سے شادی کی۔ اسی دوران پرینکا چوپڑا نے ایک غیر ملکی فنکار کے ساتھ سات پھیرے لگائے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: