உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jersey OTT Release:نیٹ فلیکس پر اتنی جلدی آرہی ہے شاہد کپور کی فلم، تاریخ جان کر رہ جائیں گے دنگ

    فلم جرسی اب او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر اس تاریخ کو ہوگی ریلیز۔

    فلم جرسی اب او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر اس تاریخ کو ہوگی ریلیز۔

    Jersey OTT Release: جرسی اسی نام کی تیلگو فلم کا آفیشل ریمیک ہے، جس نے زبردست کامیابی حاصل کی۔ جرسی نے تیلگو میں دو نیشنل ایوارڈز بھی جیتے ہیں۔ تیلگو فلم کی ہدایت کاری گوتم تیننانوری نے کی تھی جو کہ ہندی ہدایت کار بھی ہیں۔

    • Share this:
      Jersey OTT Release:اگر شاہد کپور اور مرونال ٹھاکر کی فلم جرسی تھیٹروں میں نہیں دیکھی پائے ہیں تو اب آپ کے پاس او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر اس فلم کو دیکھنے کا بہترین موقع ہے۔ جرسی کو تھیٹرز میں ریلیز ہونے کے صرف چار ہفتے بعد OTT پلیٹ فارم Netflix پر نشر کیا جا رہا ہے۔ جرسی ایک اسپورٹس فلم ہے جس میں شاہد کپور نے سابق کرکٹر کا کردار ادا کیا ہے۔ ساتھ ہی مرنل ٹھاکر ان کی بیوی کے کردار میں ہیں۔

      جرسی 22 اپریل کو سینما گھروں میں ریلیز ہوئی۔ فلم کو ناقدین کی طرف سے ملے جلے ری ایکشن ملے۔ تاہم شاہد کپور کی ایکٹنگ کو سب نے سراہا تھا۔ اس کے ساتھ ہی فلم کو باکس آفس پر شائقین کی پذیرائی نہیں ملی اور فلم بڑے کلیکشن سے محروم رہی۔ منگل کو نیٹ فلکس نے پلیٹ فارم پر فلم کی آمد کا اعلان کیا، جس کے مطابق جرسی 20 مئی یعنی اس جمعہ کو پلیٹ فارم پر آئے گی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Taimur Ali Khan:کرینہ نے شیئر کی بیٹے تیمور کی ویڈیو، دیکھ کر آپ بھی کہں گے واہ!



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Netflix India (@netflix_in)





      کتنے بجے آئے گی؟
      Netflix پر نئی فلمیں اور سیریز عام طور پر تقریباً 12.30 بجے ریلیز ہوتی ہیں۔ جرسی بھی اسی وقت 20 مئی کو ریلیز ہونے کا امکان ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Film On Qandeel Baloch:پاکستانی سوشل میڈیا اسٹار قندیل بلوچ پر ہندوستان میں بنے گی فلم

      جرسی اسی نام کی تیلگو فلم کا آفیشل ریمیک ہے، جس نے زبردست کامیابی حاصل کی۔ جرسی نے تیلگو میں دو نیشنل ایوارڈز بھی جیتے ہیں۔ تیلگو فلم کی ہدایت کاری گوتم تیننانوری نے کی تھی جو کہ ہندی ہدایت کار بھی ہیں۔ نانی اور شردھا سائیناتھ نے تیلگو میں مرکزی کردار ادا کیا۔ ہندی میں شاہد کے کوچ کا کردار ان کے والد پنکج کپور نے ادا کیا تھا، جب کہ تیلگو میں یہ کردار باہوبلی فیم کٹپا یعنی ستیہ راج نے ادا کیا تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: